Gå til innhold

Har du en fullverdig påske?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje turen går til fjellhytta – eller til sjøen? Kanskje frister en storby i Europa, eller late dager i Syden? Eller kanskje blir du hjemme, og nyter tiden sammen med familie og venner?

Anonymkode: 7da20...9cc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kanskje turen går til fjellhytta – eller til sjøen? Kanskje frister en storby i Europa, eller late dager i Syden? Eller kanskje blir du hjemme, og nyter tiden sammen med familie og venner?

Blir hjemme med familien. Men nyter ikke så mye. Strever med angst og depresjon. 

Anonymkode: 6e7de...58f

Skrevet

Jeg skal være hjemme. Kanskje vi får besøk i selve påskehelga 🐤🐣

emilie321
Skrevet

Er hjemme og har besøk i hele påsken.

AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 53a6b...022

Skrevet

Jeg får pinnekjøtt i påsken og da er den fullverdig for meg. Alltid krise de årene vi glemmer å kjøpe inn ekstra i julen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kanskje frister en storby i Europa

For min del: Storby i Skandinavia. Enkelt og greit.

Lillemus
Skrevet

Fjellhytta her. Uten innlagt vann, med solcellepanel og heftig vedfyring i ovnen. Nå skal vi spise frokost før vi tar snøscooteren tilbake til bilen for å hente noen sekker med ved som vi ikke fikk opp i går. 😀

Skrevet

Jeg har vondt i halsen og har droppet tur. No Way back nå og angrer på at jeg ikke prøvde likevel. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva er fullverdig? Skal ingenting. Familien skal samles uten meg. Er det fullverdig? 

Anonymkode: c9c7d...237

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal være alene i påsken, som i julen, og skal gørrkose meg. I morgen elle ri kveld skal jeg handle inn mye god mat og snop og så skal jeg slappe av og se tv og lese bøker. Skal pusle litt i hagen på de dagene det er fint og bare nyte :) 

Anonymkode: 448a3...ad8

Skrevet

Nei. Er tvangsinnlagt og foreløpig fotfølge så er lange er lange dager. 

hattifnattus
Skrevet

Jeg og samboeren skal bare være hjemme. Har ingen klare planer annet enn å lage noe mat og spise snop :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal kose meg med masse godteri og sjokolade i påsken. Har kjøpt masse god mat og drikke, is, kaker og godteri. Tenker jeg blir 10 kg tyngre etter påsken. 

Anonymkode: f1ddf...a33

påskelilje
Skrevet

Vi har rent slalåm i dag, og er nettopp ferdig med å spise fiskegratengmiddag 🐟🐟🐟 Er trøtt og sliten i kroppen, litt deilig 😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

https://naob.no/ordbok/fullverdig

Takk, men hva blir en fullverdig påske? 

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hva er fullverdig? Skal ingenting. Familien skal samles uten meg. Er det fullverdig? 

Er dette det? 

AnonymBruker
Skrevet

Er da ikke noe fasit til det

Anonymkode: fd7ad...861

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.3.2026 den 22.32):

Er da ikke noe fasit til det

Anonymkode: fd7ad...861

Nei, blir vel følelsen da er det ikke en fullverdig påske. 

God påske til dere andre 🐣🐣

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...