AnonymBruker Skrevet 30. mars Skrevet 30. mars Kanskje turen går til fjellhytta – eller til sjøen? Kanskje frister en storby i Europa, eller late dager i Syden? Eller kanskje blir du hjemme, og nyter tiden sammen med familie og venner? Anonymkode: 7da20...9cc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. mars Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kanskje turen går til fjellhytta – eller til sjøen? Kanskje frister en storby i Europa, eller late dager i Syden? Eller kanskje blir du hjemme, og nyter tiden sammen med familie og venner? Anonymkode: 7da20...9cc Blir hjemme med familien. Men nyter ikke så mye. Strever med angst og depresjon. Anonymkode: 6e7de...58f 0 Siter
Vendi Skrevet 30. mars Skrevet 30. mars Jeg skal være hjemme. Kanskje vi får besøk i selve påskehelga 🐤🐣 0 Siter
Fru2020 Skrevet 30. mars Skrevet 30. mars Jeg får pinnekjøtt i påsken og da er den fullverdig for meg. Alltid krise de årene vi glemmer å kjøpe inn ekstra i julen. 0 Siter
laban Skrevet 30. mars Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje frister en storby i Europa For min del: Storby i Skandinavia. Enkelt og greit. 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. mars Skrevet 31. mars Fjellhytta her. Uten innlagt vann, med solcellepanel og heftig vedfyring i ovnen. Nå skal vi spise frokost før vi tar snøscooteren tilbake til bilen for å hente noen sekker med ved som vi ikke fikk opp i går. 😀 0 Siter
cilie Skrevet 31. mars Skrevet 31. mars Jeg har vondt i halsen og har droppet tur. No Way back nå og angrer på at jeg ikke prøvde likevel. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. mars Skrevet 31. mars Hva er fullverdig? Skal ingenting. Familien skal samles uten meg. Er det fullverdig? Anonymkode: c9c7d...237 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. mars Skrevet 31. mars 23 minutes ago, AnonymBruker said: Hva er fullverdig? Anonymkode: c9c7d...237 https://naob.no/ordbok/fullverdig Anonymkode: 7da20...9cc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. mars Skrevet 31. mars Jeg skal være alene i påsken, som i julen, og skal gørrkose meg. I morgen elle ri kveld skal jeg handle inn mye god mat og snop og så skal jeg slappe av og se tv og lese bøker. Skal pusle litt i hagen på de dagene det er fint og bare nyte Anonymkode: 448a3...ad8 0 Siter
Glitter Skrevet 31. mars Skrevet 31. mars Nei. Er tvangsinnlagt og foreløpig fotfølge så er lange er lange dager. 0 Siter
hattifnattus Skrevet 31. mars Skrevet 31. mars Jeg og samboeren skal bare være hjemme. Har ingen klare planer annet enn å lage noe mat og spise snop :) 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. mars Skrevet 31. mars Jeg skal kose meg med masse godteri og sjokolade i påsken. Har kjøpt masse god mat og drikke, is, kaker og godteri. Tenker jeg blir 10 kg tyngre etter påsken. Anonymkode: f1ddf...a33 0 Siter
påskelilje Skrevet 31. mars Skrevet 31. mars Vi har rent slalåm i dag, og er nettopp ferdig med å spise fiskegratengmiddag 🐟🐟🐟 Er trøtt og sliten i kroppen, litt deilig 😊 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. mars Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (10 timer siden): https://naob.no/ordbok/fullverdig Anonymkode: 7da20...9cc Takk, men hva blir en fullverdig påske? AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hva er fullverdig? Skal ingenting. Familien skal samles uten meg. Er det fullverdig? Anonymkode: c9c7d...237 Er dette det? Anonymkode: c9c7d...237 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. mars Skrevet 31. mars Er da ikke noe fasit til det Anonymkode: fd7ad...861 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. april Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (På 31.3.2026 den 22.32): Er da ikke noe fasit til det Anonymkode: fd7ad...861 Nei, blir vel følelsen da er det ikke en fullverdig påske. God påske til dere andre 🐣🐣 Anonymkode: c9c7d...237 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.