AnonymBruker Skrevet 30. mars Skrevet 30. mars En sjelden gang. Diagnose: bp2-depresjon+angst. @nachnoo? Anonymkode: dec07...819 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. mars Skrevet 30. mars AnonymBruker skrev (14 minutter siden): En sjelden gang. Diagnose: bp2-depresjon+angst. @nachnoo? Anonymkode: dec07...819 Blande tabletter med alkohol står ofte på pakningsvedlegg (ark) om dette går. Anonymkode: fc0b8...a5d 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 31. mars Skrevet 31. mars https://www.interaksjoner.no/results.html?PreparatNavn=Litium %2B lamictal %2B imovane %2B alkohol 0 Siter
ISW Skrevet 31. mars Skrevet 31. mars Jeg kan bare snakke for hva jeg selv ville gjort, og dette er ingen anbefaling. Selv kombinerer jeg ikke sederende medisiner med alkohol. Hvis jeg tar sederende medisin (f.eks. Zonat) for søvn, avstår jeg fra denne medisinen hvis jeg drikker alkohol. Sederende medisin man eventuelt bruker fast (f.eks. Seroquel eller Remeron), har man en tendens til å venne seg til den sederende effekten, men også her bør man være forsiktig og ikke drikke mye hvis man bruker slik medisin. Jeg ville ikke under noen omstendighet blandet alkohol og Imovane. Jeg går ut fra at du bruker den ved behov for søvn, så da ville jeg valgt enten den eller alkohol. Synes for øvrig at 4 enheter er en del når du bruker Litium. Ikke ment som noen pekefinger og jeg kjenner ikke alkoholtoleransen din, men det er uansett lurt å prøve seg litt fram. 0 Siter
Ftss Skrevet 31. mars Skrevet 31. mars Er kun kjent med Imovane og da jeg brukte 7,5mg for søvn halverte jeg bare dosen om jeg hadde drukket. Samme gjelder andre «sovemedisiner» som f eks kvetiapin osv. Men det er et spm du burde ta med legen din eventuelt sjekke interaksjoner på felleskatalogen etc. 0 Siter
Glitter Skrevet 31. mars Skrevet 31. mars Ikke at du skal følge mitt eksempel, men jeg drikker mye og tar alle medisiner uansett jeg. Skal sies jeg drikker betydelig sjeldnere enn før. Men selv 70 halvlitere i uka så tok jeg alle medisiner. Men som sagt ikke følg mitt eksempel. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. mars Skrevet 31. mars Glitter skrev (5 timer siden): Ikke at du skal følge mitt eksempel, men jeg drikker mye og tar alle medisiner uansett jeg. Skal sies jeg drikker betydelig sjeldnere enn før. Men selv 70 halvlitere i uka så tok jeg alle medisiner. Men som sagt ikke følg mitt eksempel. Brukte du Litium også da? Anonymkode: dec07...819 0 Siter
ISW Skrevet 31. mars Skrevet 31. mars Glitter skrev (6 timer siden): Men selv 70 halvlitere i uka Jeg synes det i seg selv er ambisiøst å drikke 35 liter væske i løpet av en uke. Men 70 halvlitere.. hva ville Jesus sagt til dette? Bra du tar det penere nå! Det tror jeg er lurt både for lommebok, psyke, lever og vekt. 0 Siter
Glitter Skrevet 31. mars Skrevet 31. mars (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Brukte du Litium også da? Anonymkode: dec07...819 Ja. ISW skrev (1 minutt siden): Jeg synes det i seg selv er ambisiøst å drikke 35 liter væske i løpet av en uke. Men 70 halvlitere.. hva ville Jesus sagt til dette? Bra du tar det penere nå! Det tror jeg er lurt både for lommebok, psyke, lever og vekt. Ja, Jesus var nok ikke spesielt fornøyd da nei. Det er nok lurt Ja. Endret 31. mars av Glitter 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.