Krisebærblomsten Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Nå har jeg meldt ut av dette forumet! 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Krisebærblomsten skrev (2 minutter siden): Nå har jeg meldt ut av dette forumet! Håper ikke du går, synes du har vært så givende å ha her. Håper ikke du tar til deg den dritten du akkurat fikk servert av enkelte som skal "oppdra" deg eller regelrett hinte om et pu-forum. Det er fryktelig synd at du får slike kommentarer. Vit at det er mange som koser seg med å bidra i dine tråder Håper virkelig du ombestemmer deg. Anonymkode: 62bf1...3ed 0 Siter
stjernestøv Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Krisebærblomsten skrev (5 minutter siden): Nå har jeg meldt ut av dette forumet! Hvorfor? 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Håper ikke du går, synes du har vært så givende å ha her. Håper ikke du tar til deg den dritten du akkurat fikk servert av enkelte som skal "oppdra" deg eller regelrett hinte om et pu-forum. Det er fryktelig synd at du får slike kommentarer. Vit at det er mange som koser seg med å bidra i dine tråder Håper virkelig du ombestemmer deg. Anonymkode: 62bf1...3ed Takk for det🙂 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden (endret) stjernestøv skrev (1 minutt siden): Hvorfor? Pu-forum kommentaren Endret 7 timer siden av Krisebærblomsten 0 Siter
Fru2020 Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Krisebærblomsten skrev (1 minutt siden): Pu-forum kommentaren Det var ikke en fin kommentar synes jeg heller. Men det var fra en bruker. Jeg synes det har vært hyggelig med trådene dine jeg så jeg kommer til å savne deg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Krisebærblomsten skrev (2 minutter siden): Pu-forum kommentaren da er vi mange som hører hjemme der Ikke bry deg. 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden Fru2020 skrev (Akkurat nå): Det var ikke en fin kommentar synes jeg heller. Men det var fra en bruker. Jeg synes det har vært hyggelig med trådene dine jeg så jeg kommer til å savne deg. Takk for det🙂 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Dette synes jeg var skikkelig leit. Jeg ble faktisk veldig overrasket over kommentaren, men burde kanskje ikke bli det med tanke på hvor den kom fra. Det viser vel bare at et par stykker har enerett her inne. Jeg håper hever deg over dette. Du virker som en skikkelig ok person som er glad i å prate og skape liv Anonymkode: 62bf1...3ed 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Håper du blir her, det har blitt mye mer liv her inne etter at du kom. Koser meg med å lese og svare i trådene dine. Anonymkode: c5bc5...fd0 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden stjernestøv skrev (Akkurat nå): da er vi mange som hører hjemme der Ikke bry deg. Ja, jeg skriver mye rart😀det gjør vi alle her. 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 7 timer siden Forfatter Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Håper du blir her, det har blitt mye mer liv her inne etter at du kom. Koser meg med å lese og svare i trådene dine. Anonymkode: c5bc5...fd0 Takk for det🙂 0 Siter
stjernestøv Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Krisebærblomsten skrev (1 minutt siden): Ja, jeg skriver mye rart😀det gjør vi alle her. Ja mange skriver mye rart så slapp av 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Jeg håper ikke du tar til deg PU-kommentaren. Jeg har lettere PU selv, og det er ikke min feil. Man kan ikke melde seg ut av samfunnet selv om noen helst skulle sett at vi var på en lukket avdeling. Anonymkode: c5bc5...fd0 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Ikke gi deg. Vi er mange som heier på deg. Prøv og ikke ta deg nær av de stygge kommentarene du har fått. Det er små mennesker som får seg til å skrive noe sånt. Anonymkode: bc1ff...e77 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden De som synes det er så tungt og dumt at enkelte starter tråder som ikke er av interesse for dem kan jo faktisk bare scrolle videre til de finner en tråd som engasjerer. Så mye aktivitet er det ikke her inne at det er spesielt vanskelig å få til. Anonymkode: 9a15c...f09 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Håper du ombestemmer deg ❤️ Kost meg med gåter og ellers andre fine tråder du har laget. Så ikke gjør det. Du har mange med deg her ser du. Ignorer resten. Anonymkode: c4c94...7ec 0 Siter
Grendel Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Krisebærblomsten skrev (1 time siden): Nå har jeg meldt ut av dette forumet! Du får gjøre som du vil, men bryr du deg så mye om en enkelt kommentar? Da synes jeg du gir andre mye makt over deg. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.