Gå til innhold

Takk for meg

Anbefalte innlegg

Krisebærblomsten
Skrevet

Nå har jeg meldt ut av dette forumet! 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (2 minutter siden):

Håper ikke du går, synes du har vært så givende å ha her. Håper ikke du tar til deg den dritten du akkurat fikk servert av enkelte som skal "oppdra" deg eller regelrett hinte om et pu-forum. Det er fryktelig synd at du får slike kommentarer. Vit at det er mange som koser seg med å bidra i dine tråder :) Håper virkelig du ombestemmer deg.

Anonymkode: 62bf1...3ed

stjernestøv
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (5 minutter siden):

Hvorfor? 

Krisebærblomsten
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Håper ikke du går, synes du har vært så givende å ha her. Håper ikke du tar til deg den dritten du akkurat fikk servert av enkelte som skal "oppdra" deg eller regelrett hinte om et pu-forum. Det er fryktelig synd at du får slike kommentarer. Vit at det er mange som koser seg med å bidra i dine tråder :) Håper virkelig du ombestemmer deg.

Takk for det🙂

Krisebærblomsten
Skrevet (endret)
stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Hvorfor? 

Pu-forum kommentaren 

Endret av Krisebærblomsten
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (1 minutt siden):

Pu-forum kommentaren 

Det var ikke en fin kommentar synes jeg heller. Men det var fra en bruker. 

Jeg synes det har vært hyggelig med trådene dine jeg så jeg kommer til å savne deg.

stjernestøv
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (2 minutter siden):

Pu-forum kommentaren 

da er vi mange som hører hjemme der :) Ikke bry deg. 

Krisebærblomsten
Skrevet
Fru2020 skrev (Akkurat nå):

Det var ikke en fin kommentar synes jeg heller. Men det var fra en bruker. 

Jeg synes det har vært hyggelig med trådene dine jeg så jeg kommer til å savne deg.

Takk for det🙂

AnonymBruker
Skrevet

Dette synes jeg var skikkelig leit. Jeg ble faktisk veldig overrasket over kommentaren, men burde kanskje ikke bli det med tanke på hvor den kom fra. Det viser vel bare at et par stykker har enerett her inne.

Jeg håper hever deg over dette. Du virker som en skikkelig ok person som er glad i å prate og skape liv :) 

AnonymBruker
Skrevet

Håper du blir her, det har blitt mye mer liv her inne etter at du kom. Koser meg med å lese og svare i trådene dine. 

Anonymkode: c5bc5...fd0

Krisebærblomsten
Skrevet
stjernestøv skrev (Akkurat nå):

da er vi mange som hører hjemme der :) Ikke bry deg. 

Ja, jeg skriver mye rart😀det gjør vi alle her. 

Krisebærblomsten
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Håper du blir her, det har blitt mye mer liv her inne etter at du kom. Koser meg med å lese og svare i trådene dine. 

Takk for det🙂

stjernestøv
Skrevet
Krisebærblomsten skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg skriver mye rart😀det gjør vi alle her. 

Ja mange skriver mye rart så slapp av :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper ikke du tar til deg PU-kommentaren. Jeg har lettere PU selv, og det er ikke min feil. Man kan ikke melde seg ut av samfunnet selv om noen helst skulle sett at vi var på en lukket avdeling. :)

AnonymBruker
Skrevet

Ikke gi deg. Vi er mange som heier på deg.
Prøv og ikke ta deg nær av de stygge kommentarene du har fått. Det er små mennesker som får seg til å skrive noe sånt. 

Anonymkode: bc1ff...e77

AnonymBruker
Skrevet

De som synes det er så tungt og dumt at enkelte starter tråder som ikke er av interesse for dem kan jo faktisk bare scrolle videre til de finner en tråd som engasjerer. Så mye aktivitet er det ikke her inne at det er spesielt vanskelig å få til. 

Anonymkode: 9a15c...f09

AnonymBruker
Skrevet

Håper du ombestemmer deg ❤️

Kost meg med gåter og ellers andre fine tråder du har laget. Så ikke gjør det. Du har mange med deg her ser du. Ignorer resten. 

Anonymkode: c4c94...7ec

Skrevet
Krisebærblomsten skrev (1 time siden):

Du får gjøre som du vil, men bryr du deg så mye om en enkelt kommentar? Da synes jeg du gir andre mye makt over deg. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...