stjernestøv Skrevet 31. mars Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mulig jeg tar feil. Anonymkode: 8b411...9b2 Man ser jo det hvis man vet hvem de er ellers ikke. 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 31. mars Skrevet 31. mars Man ser hvem som er de kuleste. Det er de som er mest trendy. Trenden var annerledes da jeg var yngre såklart. Og de aller kuleste havner ofte mot midten. 0 Siter
Vendi Skrevet 31. mars Skrevet 31. mars UtakknemligDiva skrev (19 minutter siden): Man ser hvem som er de kuleste. Det er de som er mest trendy. Trenden var annerledes da jeg var yngre såklart. Og de aller kuleste havner ofte mot midten. Vi ble dandert av fotografen etter størrelse, husker jeg. Da var det jo tilfeldig hvor de kuleste havnet. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 31. mars Skrevet 31. mars 1 hour ago, UtakknemligDiva said: Man ser hvem som er de kuleste. Det er de som er mest trendy. Trenden var annerledes da jeg var yngre såklart. Og de aller kuleste havner ofte mot midten. Er det veldig viktig å være kul? Anonymkode: 8b411...9b2 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 31. mars Skrevet 31. mars AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Er det veldig viktig å være kul? Anonymkode: 8b411...9b2 kommer an på hvem du spør. det føles viktig i tenårene såklart. Ikke bokstavelig talt for alle 0 Siter
hattifnattus Skrevet 1. april Skrevet 1. april Jeg føler jeg kan se det på mitt gamle klassebilde, både stilmessig og på hvordan vi står og poserer foran kameraet. 0 Siter
laban Skrevet 1. april Skrevet 1. april Jeg har bare tre klassebilder, man tok ikke hvert år i min tid, i hvert fall ikke på Oslo-skolene. På bildene fra første og fjerde klasse ble vi plassert av fotografen. Der kan man ikke se hva slags typer elevene er. Men på bildet fra 7.klasse fikk vi styre oss selv, så der er oppstillingen uryddig og det er tydelig uro blant enkelte. Den kuleste jenta og den sleipeste gutten er lette å peke ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.