AnonymBruker Skrevet 1. april Skrevet 1. april Noen som vet når det er det normalt å få svar på blodprøver når man er innlagt på psykiatrisk? Anonymkode: 1c4ee...713 0 Siter
Den forsvunne diamanten Skrevet 1. april Skrevet 1. april Jeg opplevde at vi fikk svarene på kvelden etter man tok på dagen. Eller dagen etter. 0 Siter
nachnoo Skrevet 1. april Skrevet 1. april Det kommer helt an på hvilke prøver. Er det standardprøver, kommer svaret ofte samme dag slik DFD skriver. Er det mer spesielle prøver som hormoner, vitaminer eller serumkonsentrasjon på andre medisiner enn litium, kan det ta flere dager. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. april Skrevet 1. april Den forsvunne diamanten skrev (4 timer siden): Jeg opplevde at vi fikk svarene på kvelden etter man tok på dagen. Eller dagen etter. Takk for svar. nachnoo skrev (3 timer siden): Det kommer helt an på hvilke prøver. Er det standardprøver, kommer svaret ofte samme dag slik DFD skriver. Er det mer spesielle prøver som hormoner, vitaminer eller serumkonsentrasjon på andre medisiner enn litium, kan det ta flere dager. Takk for svar, prøvene som ble tatt var i alle fall litium og elektrolytter, og en til jeg ikke vet hva var. Anonymkode: 1c4ee...713 0 Siter
nachnoo Skrevet 1. april Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk for svar. Takk for svar, prøvene som ble tatt var i alle fall litium og elektrolytter, og en til jeg ikke vet hva var. Anonymkode: 1c4ee...713 Litium og elektrolytter bær komme samme dag eller dagen etter hvis psykiatrisk er samlokalisert med somatisk sykehus. Er det ikke samlokalisert, kan det ta en dag ekstra. Så kan det også gå litt lengre tid i høytider. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. april Skrevet 1. april nachnoo skrev (3 minutter siden): Litium og elektrolytter bær komme samme dag eller dagen etter hvis psykiatrisk er samlokalisert med somatisk sykehus. Er det ikke samlokalisert, kan det ta en dag ekstra. Så kan det også gå litt lengre tid i høytider. Okei. Psykiatrisk er på samme sted som sykehuset så da satser jeg på at svaret kommer i dag. Tror du de kommer til å informere meg om svaret i dag så fall(hvis det kommer i dag)? Eller blir man bare informert om det er noe galt med prøvene? Anonymkode: 1c4ee...713 0 Siter
Glitter Skrevet 1. april Skrevet 1. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Okei. Psykiatrisk er på samme sted som sykehuset så da satser jeg på at svaret kommer i dag. Tror du de kommer til å informere meg om svaret i dag så fall(hvis det kommer i dag)? Eller blir man bare informert om det er noe galt med prøvene? Anonymkode: 1c4ee...713 Jeg har bare blitt informert hvis det var noe galt med prøvene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.