AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Aaaaaltfor mye! Anonymkode: 4b013...043 0 Siter
psykedeliker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ikke i utgangspunktet, men jeg bryr meg om hvordan andre manifesterer sine tanker og meninger om meg. 0 Siter
Krisebærblomsten Skrevet 41 minutter siden Skrevet 41 minutter siden Gjorde før i tiden men ikke nå🙂 0 Siter
Ftss Skrevet 34 minutter siden Skrevet 34 minutter siden Om det er folk jeg kjenner osv så gjør jeg det. Men ukjente folk? Nei. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 11 minutter siden Skrevet 11 minutter siden Der gjør jeg selvfølgelig. Hvis jeg ikke brydde meg ville jeg antageligvis pumpet høyt på kunst utstilling og klassisk konsert når jeg har luft i magen. Men det gjør jeg ikke, jeg bruker masse energi til å holde igjen fisen og får smerter i magen. Så mye bryr jeg om hva andre tenker om meg. Anonymkode: 38a07...297 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 minutter siden Skrevet 6 minutter siden Ja, gjør vel egentlig det. Men har og prøvd å lære meg å ikke bry meg så mye. Ikke så lett. Anonymkode: 76803...98e 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.