AnonymBruker Skrevet 2. april Skrevet 2. april De har helt gitt meg opp, fastlege, dps og sykehus. Får bare beskjed at "med mindre det skjer noe nytt så får får du ikke hjelp". Verken politiklinisk eller innleggelse.. Hvorfor må det absolutt være noe nytt? Hvorfor kan jeg ikke få hjelp med de problemene jeg allerede har? Flere som har fått sånn beskjed? Anonymkode: 8f94e...1c4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. april Skrevet 2. april Hva er grunnen til at du ikke får hjelp lenger? Anonymkode: abb81...212 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. april Skrevet 2. april Just now, AnonymBruker said: Hva er grunnen til at du ikke får hjelp lenger? Anonymkode: abb81...212 Som jeg skrev så sier de at med mindre det er noe nytt så får du ikke hjelp. Anonymkode: 8f94e...1c4 0 Siter
nachnoo Skrevet 2. april Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva er grunnen til at du ikke får hjelp lenger? Anonymkode: abb81...212 Jeg vet selvsagt ikke, men jeg antar at mye hjelp er gitt og at man på slutten ikke så ytterligere fremgang. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. april Skrevet 2. april AnonymBruker skrev (18 minutter siden): De har helt gitt meg opp, fastlege, dps og sykehus. Får bare beskjed at "med mindre det skjer noe nytt så får får du ikke hjelp". Verken politiklinisk eller innleggelse.. Hvorfor må det absolutt være noe nytt? Hvorfor kan jeg ikke få hjelp med de problemene jeg allerede har? Flere som har fått sånn beskjed? Anonymkode: 8f94e...1c4 Hvilke problemer har du da? Bruker du medisiner? Anonymkode: 8b388...519 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.