stjernestøv Skrevet 2. april Skrevet 2. april Er det fullmåne i natt? Er litt i tvil men ser full ut. 0 Siter
Sakura Skrevet 2. april Skrevet 2. april stjernestøv skrev (6 minutter siden): Er det fullmåne i natt? Er litt i tvil men ser full ut. Mange er urolige og sover dårlig da. Noen hevder de får mer energi eller blir oppspilte og rastløse ved fullmåne, andre blir sinte eller mer nedstemte. Kanskje noe kjenner litt på dette i natt? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. april Forfatter Skrevet 2. april Sakura skrev (8 minutter siden): Mange er urolige og sover dårlig da. Noen hevder de får mer energi eller blir oppspilte og rastløse ved fullmåne, andre blir sinte eller mer nedstemte. Kanskje noe kjenner litt på dette i natt? Ja er det jeg lurer på men har så mange tanker og, vanskelig å si hva det er. Tviler visst på alt for tiden. 0 Siter
Sakura Skrevet 2. april Skrevet 2. april stjernestøv skrev (12 minutter siden): Ja er det jeg lurer på men har så mange tanker og, vanskelig å si hva det er. Tviler visst på alt for tiden. Skal se dette er månen jeg bare Googlet hva fullmåne betyr. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 2. april Forfatter Skrevet 2. april Sakura skrev (1 minutt siden): Skal se dette er månen jeg bare Googlet hva fullmåne betyr. Ja noen ganger når det er fullmåne får jeg ikke sove, kan ha noe med det å gjøre og kan ha med bekymringer å gjøre. 1 Siter
nachnoo Skrevet 2. april Skrevet 2. april Ja, det var fullmåne 2.april. Første påskedag er som kjent første søndag etter første fullmåne etter vårjevndøgn. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 2. april Forfatter Skrevet 2. april nachnoo skrev (1 minutt siden): Ja, det var fullmåne 2.april. Første påskedag er som kjent første søndag etter første fullmåne etter vårjevndøgn. Ok, den ser ganske full ut, mulig det er derfor noen ikke får sove da. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. april Forfatter Skrevet 3. april Sakura skrev (9 minutter siden): Det var fullmåne i natt 🌚 Ja så helt full ut. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. april Forfatter Skrevet 3. april Sakura skrev (30 minutter siden): Det var fullmåne i natt 🌚 Har du ikke sovet i natt heller? Skal du legge deg? 0 Siter
Sakura Skrevet 3. april Skrevet 3. april stjernestøv skrev (3 minutter siden): Har du ikke sovet i natt heller? Skal du legge deg? Nei, jeg har ikke sove er nattugle🦉 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. april Forfatter Skrevet 3. april Sakura skrev (1 minutt siden): Nei, jeg har ikke sove er nattugle🦉 Ja du er jo det Men søvn trenger du jo. 1 Siter
Lillemus Skrevet 3. april Skrevet 3. april stjernestøv skrev (6 timer siden): Ok, den ser ganske full ut, mulig det er derfor noen ikke får sove da. Jeg sov bedre i natt enn så langt denne uka. Våknet til kl. 1 og da hørte jeg en kattugle som tutet, for en fugletulling som meg var det nesten verdt å våkne bare for det! 😂🦉 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. april Forfatter Skrevet 3. april Lillemus skrev (10 minutter siden): Jeg sov bedre i natt enn så langt denne uka. Våknet til kl. 1 og da hørte jeg en kattugle som tutet, for en fugletulling som meg var det nesten verdt å våkne bare for det! 😂🦉 Det er nå bra Det var nok en kjekk lyd ja, fint med fugler 0 Siter
morsan Skrevet 3. april Skrevet 3. april nachnoo skrev (18 timer siden): Ja, det var fullmåne 2.april. Første påskedag er som kjent første søndag etter første fullmåne etter vårjevndøgn. Jepp Alltid fullmåne i påsken! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.