AnonymBruker Skrevet 3. april Skrevet 3. april 23 minutes ago, stjernestøv said: Min FB er helt tullete i natt. Flere? Jeg har ikke fb. Hva skal man med det? Anonymkode: 67a42...191 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. april Forfatter Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har ikke fb. Hva skal man med det? Anonymkode: 67a42...191 Liker å ha det jeg da. 0 Siter
emilie321 Skrevet 3. april Skrevet 3. april stjernestøv skrev (12 minutter siden): Liker å ha det jeg da. Min fb er helt vanlig. Liker også å ha fb. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. april Forfatter Skrevet 3. april emilie321 skrev (3 minutter siden): Min fb er helt vanlig. Liker også å ha fb. Ok rart min er så rar da, ja det er kjekt å ha. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 3. april Skrevet 3. april Jeg har ikke Facebook etter at jeg ble grovt hacket. Hadde jeg hatt det nå ville jeg valgt svært sterkt passord og tofaktor innlogging. Anonymkode: 127ab...a83 0 Siter
stjernestøv Skrevet 3. april Forfatter Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har ikke Facebook etter at jeg ble grovt hacket. Hadde jeg hatt det nå ville jeg valgt svært sterkt passord og tofaktor innlogging. Anonymkode: 127ab...a83 Å, to ganger har det skjedd at noen har sendt venne forespørsel i mitt navn. 0 Siter
Lady HM Skrevet 3. april Skrevet 3. april AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har ikke fb. Hva skal man med det? Anonymkode: 67a42...191 Men da var vel ikke du i målgruppen for dette spørsmålet? Jeg synes det er så rart med alle de som ikke har noe "alle andre" har. De må liksom se skikkelig ned på de som bruker det, og forsøker å fremstille seg selv som mye smartere og mer oppegående enn "alle andre". Hvorfor? 0 Siter
Babette Skrevet 3. april Skrevet 3. april Lady HM skrev (12 minutter siden): Men da var vel ikke du i målgruppen for dette spørsmålet? Jeg synes det er så rart med alle de som ikke har noe "alle andre" har. De må liksom se skikkelig ned på de som bruker det, og forsøker å fremstille seg selv som mye smartere og mer oppegående enn "alle andre". Hvorfor? Jeg tror ikke det er slik, heller at noen oppfatter alle spørsmål som rettet til dem, slik at de "må" svare uansett. Ofte ser man det samme på facebook, for eksempel at noen spør hvor langt det er fra A til B, da er det alltid noen som svarer "Vet ikke" eller "aner ikke". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.