AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hva gjør dere i dag? Her lager jeg kalkun bare til meg selv. Ingen å dele den med. Trist i grunn! Anonymkode: ca8fe...2e0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva gjør dere i dag? Her lager jeg kalkun bare til meg selv. Ingen å dele den med. Trist i grunn! Anonymkode: ca8fe...2e0 Skal og se Harry Hole etterpå. Anonymkode: ca8fe...2e0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ligger på sofaen. Ser søppeltv og spiser godteri. Anonymkode: 5693b...839 1 Siter
Vhanja Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Får man lov å svare hvis man er glad eller er tråden ment for de som ikke er glad? 3 Siter
Dorthe Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg ser på mord i sogn, men harry hole er mye bedre. Mannen kom hjem i dag så vi slapper av. Det regner og snør om hverandre så det er ikke noe tap å være hjemme. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Vhanja skrev (3 minutter siden): Får man lov å svare hvis man er glad eller er tråden ment for de som ikke er glad? Klart! Vær glad og svar! Anonymkode: ca8fe...2e0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Dorthe skrev (4 minutter siden): Jeg ser på mord i sogn, men harry hole er mye bedre. Mannen kom hjem i dag så vi slapper av. Det regner og snør om hverandre så det er ikke noe tap å være hjemme. Var det ikke-sak som ble syk? Håper det går fint med han? 🥰🐣 Har sett Mordene i Sogn synes den Ingvar bra. Da gleder jeg meg til å se den. Anonymkode: ca8fe...2e0 0 Siter
Lillemus Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Har gått en lang tur i dag, hadde håpet å se noen svaner, men ikke en eneste fugl! Hørte en kattugle da, midt på dagen, sikkert den samme jeg hørte i natt. Ellers har jeg stekt pannekaker og vi er nå stappmett og skal se litt på tv. 😃 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Var det ikke-sak som ble syk? Håper det går fint med han? 🥰🐣 Har sett Mordene i Sogn synes den Ingvar bra. Da gleder jeg meg til å se den. Anonymkode: ca8fe...2e0 Ikke Ingvar, men var bra 😂 Anonymkode: ca8fe...2e0 0 Siter
Sokk Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg er alene og synes det er kjempedeilig! Skal lage potetgull med dip. 1 Siter
Vhanja Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden I dag startet jeg dagen med å gå en tur i det fine vårværet. Deretter hadde samboer og jeg en aldeles nydelig middag med lammestek. 2 Siter
Fru2020 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg våknet opp med veldig vondt i ryggen så da har det blitt mindre jobbing i kjelleren enn planlagt. Men nå ligger jeg på sofaen og lytter til samboer organisere ned og der er egentlig digg. Vi laget så mye middag i går så det blir rester i kveld. Skulle egentlig hatt middagsgjester men de ble syke. Så da blir det koseklær hele dagen. 1 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg har spilt på norsk tipping i dag og jammen vant jeg noen tusen og 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (2 minutter siden): Jeg har spilt på norsk tipping i dag og jammen vant jeg noen tusen og Så gøy 😊 Anonymkode: ca8fe...2e0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Var det ikke-sak som ble syk? Håper det går fint med han? 🥰🐣 Har sett Mordene i Sogn synes den Ingvar bra. Da gleder jeg meg til å se den. Anonymkode: ca8fe...2e0 Så mye skrive feil! Var det ikke ha som ble syk skal det stå. Anonymkode: ca8fe...2e0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg har sett 3 episoder av Mordene i Sogn i dag og liker den kjempegodt! Harry Hole ble for hektisk for meg, blir så sliten i hodet. Jeg har også lyst på godteri så i morgen skal jeg kjøpe påskemarsipan 🐣🤗. Har noen rolige dager nå, skal handle litt i morgen og treffe en venninne på søndag. Noen her som har prøvd Power Pilates? Litt lyst til å prøve det på mandag 🤗 Anonymkode: 86deb...888 1 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Så gøy 😊 Anonymkode: ca8fe...2e0 Ja det er da det er gøy Ikke når det går nedover hehe. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (1 minutt siden): Ja det er da det er gøy Ikke når det går nedover hehe. Ser den 😊 Anonymkode: ca8fe...2e0 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har sett 3 episoder av Mordene i Sogn i dag og liker den kjempegodt! Harry Hole ble for hektisk for meg, blir så sliten i hodet. Jeg har også lyst på godteri så i morgen skal jeg kjøpe påskemarsipan 🐣🤗. Har noen rolige dager nå, skal handle litt i morgen og treffe en venninne på søndag. Noen her som har prøvd Power Pilates? Litt lyst til å prøve det på mandag 🤗 Anonymkode: 86deb...888 Aldri prøvd det, men prøvd pilates noen ganger. Helt sikkert bra 😊 Anonymkode: ca8fe...2e0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Fru2020 skrev (9 minutter siden): Jeg våknet opp med veldig vondt i ryggen så da har det blitt mindre jobbing i kjelleren enn planlagt. Men nå ligger jeg på sofaen og lytter til samboer organisere ned og der er egentlig digg. Vi laget så mye middag i går så det blir rester i kveld. Skulle egentlig hatt middagsgjester men de ble syke. Så da blir det koseklær hele dagen. God bedring 🌷 Håper du kommer deg fort. Anonymkode: ca8fe...2e0 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.