AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Vhanja skrev (12 minutter siden): I dag startet jeg dagen med å gå en tur i det fine vårværet. Deretter hadde samboer og jeg en aldeles nydelig middag med lammestek. Det er fint vær der. Så godt 🌞 Her var det en dag med fint vær i går og regn resten. Anonymkode: ca8fe...2e0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ligger på sofaen. Ser søppeltv og spiser godteri. Anonymkode: 5693b...839 Godt med en lat dag da! Anonymkode: ca8fe...2e0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Lillemus skrev (17 minutter siden): Har gått en lang tur i dag, hadde håpet å se noen svaner, men ikke en eneste fugl! Hørte en kattugle da, midt på dagen, sikkert den samme jeg hørte i natt. Ellers har jeg stekt pannekaker og vi er nå stappmett og skal se litt på tv. 😃 Kanskje neste gang da. Pannekaker er godt 😊 Anonymkode: ca8fe...2e0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Sokk skrev (18 minutter siden): Jeg er alene og synes det er kjempedeilig! Skal lage potetgull med dip. Er du normalt sett med mange? Det er godt. Anonymkode: ca8fe...2e0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Hvilke saus ville dere tatt til kalkun? Viltsaus, peppersaus, saus til stek eller fløtesaus? Anonymkode: ca8fe...2e0 0 Siter
Sokk Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er du normalt sett med mange? Det er godt. Anonymkode: ca8fe...2e0 Ja, jeg har små barn. Jeg drev og danset litt og gjorde teite trim-øvelser på kjøkkenet før i dag og da tenkte jeg på at det skal bli vanskelig eventuelt at få seg samboer igjen, og liksom bli overvåket hele tiden. Det er veldig deilig å kunne gjøre hva jeg vil uten at noen ser på eller dømmer det. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvilke saus ville dere tatt til kalkun? Viltsaus, peppersaus, saus til stek eller fløtesaus? Anonymkode: ca8fe...2e0 Fløtesaus er aldri feil 👌 Anonymkode: 86deb...888 0 Siter
Sokk Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvilke saus ville dere tatt til kalkun? Viltsaus, peppersaus, saus til stek eller fløtesaus? Anonymkode: ca8fe...2e0 Fløtesaus pimpet opp med brunost og portvin. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Sokk skrev (3 minutter siden): Ja, jeg har små barn. Jeg drev og danset litt og gjorde teite trim-øvelser på kjøkkenet før i dag og da tenkte jeg på at det skal bli vanskelig eventuelt at få seg samboer igjen, og liksom bli overvåket hele tiden. Det er veldig deilig å kunne gjøre hva jeg vil uten at noen ser på eller dømmer det. Da forstår jeg at det er godt å være alene i dag. Anonymkode: ca8fe...2e0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fløtesaus er aldri feil 👌 Anonymkode: 86deb...888 Sokk skrev (3 minutter siden): Fløtesaus pimpet opp med brunost og portvin. Takk dere. Da tar jeg fløtesaus til 😊 Anonymkode: ca8fe...2e0 0 Siter
Glitter Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Har ikke utgang så har gjort veldig lite. Hørt på podcast, sovet og sittet i gangen. Nå ligger jeg i senga og gleder meg til å sove. Men har hyppige tilsyn som jeg våkner av. 1 Siter
påskelilje Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Her var det sol i formiddag, men kaldt. Etterhvert kom det litt snø, jeg som hadde tenkt å sitte i solveggen i dag ❄️☀️❄️ Dagen har vært rolig, mannen er ikke helt på topp, så han trenger litt ekstra omsorg. Ellers så passer jeg en flokk høner og en katt i påsken, og det er SÅ koselig 🐔🐔🐔🐓🐔🐔🐔🐤🐤🐤🐔🐔🐈 Jeg fant 12 egg i går og 7 i dag, moro! Høner er virkelige artige dyr, som har sine personligheter når jeg blir kjent med dem! Og katten har en enorm personlighet 💛🐱💛 Maten i kveld var nachos, med en flaske Gamleguten på deling. Beste ølet som finnes! 4 Siter
Vendi Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden påskelilje skrev (2 minutter siden): Ellers så passer jeg en flokk høner og en katt i påsken, og det er SÅ koselig 🐔🐔🐔🐓🐔🐔🐔🐤🐤🐤🐔🐔🐈 Det høres veldig koselig ut, ja 🥰 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Glitter skrev (17 minutter siden): Har ikke utgang så har gjort veldig lite. Hørt på podcast, sovet og sittet i gangen. Nå ligger jeg i senga og gleder meg til å sove. Men har hyppige tilsyn som jeg våkner av. Hvilken podkast hører du på? Anonymkode: ca8fe...2e0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden påskelilje skrev (13 minutter siden): Her var det sol i formiddag, men kaldt. Etterhvert kom det litt snø, jeg som hadde tenkt å sitte i solveggen i dag ❄️☀️❄️ Dagen har vært rolig, mannen er ikke helt på topp, så han trenger litt ekstra omsorg. Ellers så passer jeg en flokk høner og en katt i påsken, og det er SÅ koselig 🐔🐔🐔🐓🐔🐔🐔🐤🐤🐤🐔🐔🐈 Jeg fant 12 egg i går og 7 i dag, moro! Høner er virkelige artige dyr, som har sine personligheter når jeg blir kjent med dem! Og katten har en enorm personlighet 💛🐱💛 Maten i kveld var nachos, med en flaske Gamleguten på deling. Beste ølet som finnes! Så koselig da 🐣 Kjekt med egg da. Aldri smakt det ølet. Anonymkode: ca8fe...2e0 1 Siter
påskelilje Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så koselig da 🐣 Kjekt med egg da. Aldri smakt det ølet. Anonymkode: ca8fe...2e0 Det er fra Kinn bryggeri, en brown ale med mye smak i. Yndlingsølet mitt 🍺🍺 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden påskelilje skrev (4 minutter siden): Det er fra Kinn bryggeri, en brown ale med mye smak i. Yndlingsølet mitt 🍺🍺 Får man det hvor som helst? Hadde vært gøy å smakt 🍻 Anonymkode: ca8fe...2e0 0 Siter
påskelilje Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Får man det hvor som helst? Hadde vært gøy å smakt 🍻 Anonymkode: ca8fe...2e0 Det må kjøpes på Polet. Litt sterkere enn vanlig butikkøl, tipper 6-7 %. 1 Siter
Soleil70 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Ser dere, vi trengte denne tråden 🌞🐣. På søndag skal jeg treffe en venninne, vi har planlagt å gå tur. Men nå er det meldt så mye vind og ruskevær 🌬 at jeg har bestemt meg for å invitere på kyllingsalat og bakst i stedet! Ulempe/fordel: da må jeg rydde og gjøre husarbeid også 🧹🪣 3 Siter
emilie321 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Har hatt en fin dag. Besøket mitt og jeg har vært å besøkt datteren og barnebarnet. Bestilte take away (kinesisk). Ikke ofte jeg gjør det, men det var lettvint og deilig. Både datteren og barnebarnet fikk påskeeggene sine og ble fornøyd med det. Nå er det snart krim, mistenkt. 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.