Gå til innhold

Jeg tillater meg å skrive om dagliglivet og ikke være ekstremt glad heller!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Vhanja skrev (12 minutter siden):

I dag startet jeg dagen med å gå en tur i det fine vårværet. Deretter hadde samboer og jeg en aldeles nydelig middag med lammestek. 

Det er fint vær der. Så godt 🌞 Her var det  en dag med fint vær i går og regn resten. 

Anonymkode: ca8fe...2e0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ligger på sofaen. Ser søppeltv og spiser godteri.

Anonymkode: 5693b...839

Godt med en lat dag da! 

AnonymBruker
Skrevet
Lillemus skrev (17 minutter siden):

Har gått en lang tur i dag, hadde håpet å se noen svaner, men ikke en eneste fugl! Hørte en kattugle da, midt på dagen, sikkert den samme jeg hørte i natt. Ellers har jeg stekt pannekaker og vi er nå stappmett og skal se litt på tv. 😃

Kanskje neste gang da. Pannekaker er godt 😊

AnonymBruker
Skrevet
Sokk skrev (18 minutter siden):

Jeg er alene og synes det er kjempedeilig! Skal lage potetgull med dip. 

Er du normalt sett med mange? Det er godt. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke saus ville dere tatt til kalkun? Viltsaus, peppersaus, saus til stek eller fløtesaus? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er du normalt sett med mange? Det er godt. 

Ja, jeg har små barn. Jeg drev og danset litt og gjorde teite trim-øvelser på kjøkkenet før i dag og da tenkte jeg på at det skal bli vanskelig eventuelt at få seg samboer igjen, og liksom bli overvåket hele tiden. Det er veldig deilig å kunne gjøre hva jeg vil uten at noen ser på eller dømmer det.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvilke saus ville dere tatt til kalkun? Viltsaus, peppersaus, saus til stek eller fløtesaus? 

Fløtesaus er aldri feil 👌

Anonymkode: 86deb...888

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fløtesaus pimpet opp med brunost og portvin. 

AnonymBruker
Skrevet
Sokk skrev (3 minutter siden):

Ja, jeg har små barn. Jeg drev og danset litt og gjorde teite trim-øvelser på kjøkkenet før i dag og da tenkte jeg på at det skal bli vanskelig eventuelt at få seg samboer igjen, og liksom bli overvåket hele tiden. Det er veldig deilig å kunne gjøre hva jeg vil uten at noen ser på eller dømmer det.

Da forstår jeg at det er godt å være alene i dag. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fløtesaus er aldri feil 👌

Anonymkode: 86deb...888

Sokk skrev (3 minutter siden):

Fløtesaus pimpet opp med brunost og portvin. 

Takk dere. Da tar jeg fløtesaus til 😊

Skrevet

Har ikke utgang så har gjort veldig lite. Hørt på podcast, sovet og sittet i gangen. Nå ligger jeg i senga og gleder meg til å sove. Men har hyppige tilsyn som jeg våkner av. 

Skrevet

Her var det sol i formiddag,  men kaldt. Etterhvert kom det litt snø, jeg som hadde tenkt å sitte i solveggen i dag ❄️☀️❄️

Dagen har vært rolig, mannen er ikke helt på topp, så han trenger litt ekstra omsorg.

Ellers så passer jeg en flokk høner og en katt i påsken,  og det er SÅ koselig 🐔🐔🐔🐓🐔🐔🐔🐤🐤🐤🐔🐔🐈 Jeg fant 12 egg i går og 7 i dag, moro! Høner er virkelige artige dyr, som har sine personligheter når jeg blir kjent med dem! Og katten har en enorm personlighet 💛🐱💛

Maten i kveld var nachos, med en flaske Gamleguten på deling. Beste ølet som finnes!

Skrevet
påskelilje skrev (2 minutter siden):

Ellers så passer jeg en flokk høner og en katt i påsken,  og det er SÅ koselig 🐔🐔🐔🐓🐔🐔🐔🐤🐤🐤🐔🐔🐈

Det høres veldig koselig ut, ja 🥰

Skrevet
Glitter skrev (17 minutter siden):

Har ikke utgang så har gjort veldig lite. Hørt på podcast, sovet og sittet i gangen. Nå ligger jeg i senga og gleder meg til å sove. Men har hyppige tilsyn som jeg våkner av. 

Hvilken podkast hører du på?

Skrevet
påskelilje skrev (13 minutter siden):

Her var det sol i formiddag,  men kaldt. Etterhvert kom det litt snø, jeg som hadde tenkt å sitte i solveggen i dag ❄️☀️❄️

Dagen har vært rolig, mannen er ikke helt på topp, så han trenger litt ekstra omsorg.

Ellers så passer jeg en flokk høner og en katt i påsken,  og det er SÅ koselig 🐔🐔🐔🐓🐔🐔🐔🐤🐤🐤🐔🐔🐈 Jeg fant 12 egg i går og 7 i dag, moro! Høner er virkelige artige dyr, som har sine personligheter når jeg blir kjent med dem! Og katten har en enorm personlighet 💛🐱💛

Maten i kveld var nachos, med en flaske Gamleguten på deling. Beste ølet som finnes!

Så koselig da 🐣 Kjekt med egg da. Aldri smakt det ølet. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...