AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Vhanja skrev (12 minutter siden): I dag startet jeg dagen med å gå en tur i det fine vårværet. Deretter hadde samboer og jeg en aldeles nydelig middag med lammestek. Det er fint vær der. Så godt 🌞 Her var det en dag med fint vær i går og regn resten. Anonymkode: ca8fe...2e0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Ligger på sofaen. Ser søppeltv og spiser godteri. Anonymkode: 5693b...839 Godt med en lat dag da! Anonymkode: ca8fe...2e0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Lillemus skrev (17 minutter siden): Har gått en lang tur i dag, hadde håpet å se noen svaner, men ikke en eneste fugl! Hørte en kattugle da, midt på dagen, sikkert den samme jeg hørte i natt. Ellers har jeg stekt pannekaker og vi er nå stappmett og skal se litt på tv. 😃 Kanskje neste gang da. Pannekaker er godt 😊 Anonymkode: ca8fe...2e0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Sokk skrev (18 minutter siden): Jeg er alene og synes det er kjempedeilig! Skal lage potetgull med dip. Er du normalt sett med mange? Det er godt. Anonymkode: ca8fe...2e0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hvilke saus ville dere tatt til kalkun? Viltsaus, peppersaus, saus til stek eller fløtesaus? Anonymkode: ca8fe...2e0 0 Siter
Sokk Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er du normalt sett med mange? Det er godt. Anonymkode: ca8fe...2e0 Ja, jeg har små barn. Jeg drev og danset litt og gjorde teite trim-øvelser på kjøkkenet før i dag og da tenkte jeg på at det skal bli vanskelig eventuelt at få seg samboer igjen, og liksom bli overvåket hele tiden. Det er veldig deilig å kunne gjøre hva jeg vil uten at noen ser på eller dømmer det. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvilke saus ville dere tatt til kalkun? Viltsaus, peppersaus, saus til stek eller fløtesaus? Anonymkode: ca8fe...2e0 Fløtesaus er aldri feil 👌 Anonymkode: 86deb...888 0 Siter
Sokk Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvilke saus ville dere tatt til kalkun? Viltsaus, peppersaus, saus til stek eller fløtesaus? Anonymkode: ca8fe...2e0 Fløtesaus pimpet opp med brunost og portvin. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Sokk skrev (3 minutter siden): Ja, jeg har små barn. Jeg drev og danset litt og gjorde teite trim-øvelser på kjøkkenet før i dag og da tenkte jeg på at det skal bli vanskelig eventuelt at få seg samboer igjen, og liksom bli overvåket hele tiden. Det er veldig deilig å kunne gjøre hva jeg vil uten at noen ser på eller dømmer det. Da forstår jeg at det er godt å være alene i dag. Anonymkode: ca8fe...2e0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Fløtesaus er aldri feil 👌 Anonymkode: 86deb...888 Sokk skrev (3 minutter siden): Fløtesaus pimpet opp med brunost og portvin. Takk dere. Da tar jeg fløtesaus til 😊 Anonymkode: ca8fe...2e0 0 Siter
Glitter Skrevet 24 minutter siden Skrevet 24 minutter siden Har ikke utgang så har gjort veldig lite. Hørt på podcast, sovet og sittet i gangen. Nå ligger jeg i senga og gleder meg til å sove. Men har hyppige tilsyn som jeg våkner av. 1 Siter
påskelilje Skrevet 20 minutter siden Skrevet 20 minutter siden Her var det sol i formiddag, men kaldt. Etterhvert kom det litt snø, jeg som hadde tenkt å sitte i solveggen i dag ❄️☀️❄️ Dagen har vært rolig, mannen er ikke helt på topp, så han trenger litt ekstra omsorg. Ellers så passer jeg en flokk høner og en katt i påsken, og det er SÅ koselig 🐔🐔🐔🐓🐔🐔🐔🐤🐤🐤🐔🐔🐈 Jeg fant 12 egg i går og 7 i dag, moro! Høner er virkelige artige dyr, som har sine personligheter når jeg blir kjent med dem! Og katten har en enorm personlighet 💛🐱💛 Maten i kveld var nachos, med en flaske Gamleguten på deling. Beste ølet som finnes! 2 Siter
Vendi Skrevet 17 minutter siden Skrevet 17 minutter siden påskelilje skrev (2 minutter siden): Ellers så passer jeg en flokk høner og en katt i påsken, og det er SÅ koselig 🐔🐔🐔🐓🐔🐔🐔🐤🐤🐤🐔🐔🐈 Det høres veldig koselig ut, ja 🥰 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 minutter siden Skrevet 6 minutter siden Glitter skrev (17 minutter siden): Har ikke utgang så har gjort veldig lite. Hørt på podcast, sovet og sittet i gangen. Nå ligger jeg i senga og gleder meg til å sove. Men har hyppige tilsyn som jeg våkner av. Hvilken podkast hører du på? Anonymkode: ca8fe...2e0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5 minutter siden Skrevet 5 minutter siden påskelilje skrev (13 minutter siden): Her var det sol i formiddag, men kaldt. Etterhvert kom det litt snø, jeg som hadde tenkt å sitte i solveggen i dag ❄️☀️❄️ Dagen har vært rolig, mannen er ikke helt på topp, så han trenger litt ekstra omsorg. Ellers så passer jeg en flokk høner og en katt i påsken, og det er SÅ koselig 🐔🐔🐔🐓🐔🐔🐔🐤🐤🐤🐔🐔🐈 Jeg fant 12 egg i går og 7 i dag, moro! Høner er virkelige artige dyr, som har sine personligheter når jeg blir kjent med dem! Og katten har en enorm personlighet 💛🐱💛 Maten i kveld var nachos, med en flaske Gamleguten på deling. Beste ølet som finnes! Så koselig da 🐣 Kjekt med egg da. Aldri smakt det ølet. Anonymkode: ca8fe...2e0 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.