AnonymBruker Skrevet 4. april Skrevet 4. april Har lite å finne på ute og har mye angst som hindrer meg, så er mest inne. Syntes dette er 100 ganger verre når det er pent vær. Er vel forventninger til å ha det bra ute som gjør det vondt. Hva gjør dere andre som sliter med det samme? Anonymkode: de4c8...6a5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. april Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har lite å finne på ute og har mye angst som hindrer meg, så er mest inne. Syntes dette er 100 ganger verre når det er pent vær. Er vel forventninger til å ha det bra ute som gjør det vondt. Hva gjør dere andre som sliter med det samme? Anonymkode: de4c8...6a5 Jeg går en tur med mannen min. For meg hjelper det med frisk luft. Anonymkode: 6a5bd...9e4 0 Siter
krøll9 Skrevet 4. april Skrevet 4. april (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har lite å finne på ute og har mye angst som hindrer meg, så er mest inne. Syntes dette er 100 ganger verre når det er pent vær. Er vel forventninger til å ha det bra ute som gjør det vondt. Hva gjør dere andre som sliter med det samme? Anonymkode: de4c8...6a5 Kan være ulikt for deg, men synes depresjon om sommeren og i fint vær også er ille fordi det får meg til å føle meg enda mer frakoblet resten. Ofte kan været forverre eller forsterke et humør, og det gir på en måte også litt mening. Når en er deprimert og omstendigheter som vær og annet som virker ha noe å si for folk flest ikke påvirker i det hele tatt, så er man enda mer fjern fra å relatere til alle andre. Man har ikke tilgang til de samme følelsene eller opplevelsene. Å virkelig bry seg om været, ukedag, sesong og slikt, hvor priviligert er ikke det i grunnen. Sykt dust egentlig å bry seg om været, men sikkert et sunnhetstegn. Endret 4. april av krøll9 0 Siter
wizwazwoz Skrevet 4. april Skrevet 4. april Kjenner det igjen fra tidligere men det viktigste er å lytte til kroppen, det blir hvertfall ikke noe bedre av å ha dårlig samvittighet. Men fint vær er jo en fin mulighet til å hvertfall åpne et vindu eller gå litt ut da, trenger ikke være så mye, steg for steg osv. 0 Siter
Glitter Skrevet 5. april Skrevet 5. april Jeg får ikke lov til å gå ut og kjenner meg igjen I at det blir verre når været er fint. Skulle gjerne gått en liten tur. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.