stjernestøv Skrevet 4. april Skrevet 4. april Finnes det en sovemedisin som virkelig får en til å bli slått ut og sove hele natten? Hvilke? Bare for en periode tenker jeg på, har lurt på å spørre psykiateren om å få det. 0 Siter
Glitter Skrevet 4. april Skrevet 4. april Har du prøvd Alimemazin? Det funker for mange. Men det er litt dyrt da. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. april Forfatter Skrevet 4. april Glitter skrev (12 minutter siden): Har du prøvd Alimemazin? Det funker for mange. Men det er litt dyrt da. Fikk ikke sove på det, for mange år siden sov jeg av vallergan og phenergan som jo er det samme. Trenger noe sterkt tror jeg. 0 Siter
Glitter Skrevet 4. april Skrevet 4. april stjernestøv skrev (7 minutter siden): Fikk ikke sove på det, for mange år siden sov jeg av vallergan og phenergan som jo er det samme. Trenger noe sterkt tror jeg. Okei.. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. april Skrevet 4. april stjernestøv skrev (1 time siden): Finnes det en sovemedisin som virkelig får en til å bli slått ut og sove hele natten? Hvilke? Bare for en periode tenker jeg på, har lurt på å spørre psykiateren om å få det. Har du god søvnhygiene? Anonymkode: 1387f...3ff 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. april Forfatter Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du god søvnhygiene? Anonymkode: 1387f...3ff Ja det har jeg jo, det er bare sånn at noen netter er jeg våken. Skulle gjerne hatt noe å tatt da, ikke hver natt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. april Skrevet 4. april stjernestøv skrev (6 minutter siden): Ja det har jeg jo, det er bare sånn at noen netter er jeg våken. Skulle gjerne hatt noe å tatt da, ikke hver natt. Åja, du bruker ingenting nå? Hva med Imovane? Anonymkode: 1387f...3ff 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. april Forfatter Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Åja, du bruker ingenting nå? Hva med Imovane? Anonymkode: 1387f...3ff Jo bruker imovane og seroquel, tar også vival når jeg legger meg. Pleier å sovne men kan våkne kort tid etterpå men kanskje jeg bare må finne meg i det og. Er usikker på det, vet det er flere som har det sånn. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. april Skrevet 4. april stjernestøv skrev (2 minutter siden): Jo bruker imovane og seroquel, tar også vival når jeg legger meg. Pleier å sovne men kan våkne kort tid etterpå men kanskje jeg bare må finne meg i det og. Er usikker på det, vet det er flere som har det sånn. Jeg tenker at du er i en helt spesiell livssituasjon hvor du opplever mye stress. Søvnen blir nok i stor grad påvirket. Anonymkode: 1387f...3ff 0 Siter
stjernestøv Skrevet 4. april Forfatter Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tenker at du er i en helt spesiell livssituasjon hvor du opplever mye stress. Søvnen blir nok i stor grad påvirket. Anonymkode: 1387f...3ff Ja det er sant, ja søvnen blir jo påvirket av det. Skal jeg bare ta det for det det er da eller be om noe til de nettene jeg ikke får sove? Vet ikke hva det skulle vært heller. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.