AnonymBruker Skrevet 4. april Skrevet 4. april Har du klikka noen gang? At du har gått helt over styr og gjort ting du aldri ville gjort til vanlig? Anonymkode: a71a2...9c6 0 Siter
Sakura Skrevet 4. april Skrevet 4. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du klikka noen gang? At du har gått helt over styr og gjort ting du aldri ville gjort til vanlig? Anonymkode: a71a2...9c6 Nei. 0 Siter
psykedeliker Skrevet 5. april Skrevet 5. april Jeg har sagt og gjort ting som er utenfor min karaktér, men da var det spesifikke grunner til det. 0 Siter
Glitter Skrevet 5. april Skrevet 5. april Ja, men da har jeg vært rusa. Nykter er jeg veldig rolig og vender smerten innover. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. april Skrevet 5. april Jeg synes klikka er ett dårlig ord. Det er mer sånn folk sier om noen som har gjort noe rart i fylla. Anonymkode: d33ee...354 0 Siter
Fru2020 Skrevet 5. april Skrevet 5. april En gang jeg var innlagt ble jeg så sint at jeg tok en pute som jeg slo i veggen, mens jeg skrek ut. Det varte en stund. 0 Siter
wizwazwoz Skrevet 5. april Skrevet 5. april Ja, fikk personlighetsendringer av medisin og sa og gjorde ting jeg ellers aldri ville gjort. 0 Siter
Sokk Skrevet 5. april Skrevet 5. april «Klikka for meg» er et begrep jeg kunne brukt om min verste hypomane episode. Jeg vet ikke hva som gikk av meg. Egentlig flere minner fra hypomane episoder er sånn… jeg tror det må ha klikka litt for meg. Og rett før jeg ble innlagt. Men det har aldri vært sånn raseri, vold, kaste ting, løpe rundt naken e.l. Så definisjonen av å «klikke» varierer nok litt. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. april Skrevet 5. april har aldri klikka for meg nei men det har klikket for min bror og sønn når han var liten, det er ikke noe gøy å være vitne til. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. april Skrevet 5. april Ja dessverre har jeg mistet kontrollen og klikket. Er lenge siden det skjedde sist og har kun skjedd meg få ganger heldigvis. Anonymkode: 0e9f2...4b2 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 6. april Skrevet 6. april Ja, men nå spørs det litt på hva man legger i å klikke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. april Skrevet 6. april Ja, jeg ble skikkelig sint og eksploderte plutselig en gang. Satt på gulvet og skrek og ropte så høyt jeg klarte i flere minutter. Anonymkode: 07da7...9ee 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.