Gå til innhold

Har det klikka for deg noen gang?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du klikka noen gang? At du har gått helt over styr og gjort ting du aldri ville gjort til vanlig? 

Anonymkode: a71a2...9c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du klikka noen gang? At du har gått helt over styr og gjort ting du aldri ville gjort til vanlig? 

Anonymkode: a71a2...9c6

Nei. 

psykedeliker
Skrevet

Jeg har sagt og gjort ting som er utenfor min karaktér, men da var det spesifikke grunner til det.

Skrevet

Ja, men da har jeg vært rusa. Nykter er jeg veldig rolig og vender smerten innover. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes klikka er ett dårlig ord. Det er mer sånn folk sier om noen som har gjort noe rart i fylla.

Anonymkode: d33ee...354

Skrevet

En gang jeg var innlagt ble jeg så sint at jeg tok en pute som jeg slo i veggen, mens jeg skrek ut. Det varte en stund. 

wizwazwoz
Skrevet

Ja, fikk personlighetsendringer av medisin og sa og gjorde ting jeg ellers aldri ville gjort. 

Skrevet

«Klikka for meg» er et begrep jeg kunne brukt om min verste hypomane episode. Jeg vet ikke hva som gikk av meg.

Egentlig flere minner fra hypomane episoder er sånn… jeg tror det må ha klikka litt for meg. Og rett før jeg ble innlagt.

Men det har aldri vært sånn raseri, vold, kaste ting, løpe rundt naken e.l. Så definisjonen av å «klikke» varierer nok litt.

stjernestøv
Skrevet

har aldri klikka for meg nei men det har klikket for min bror og sønn når han var liten, det er ikke noe gøy å være vitne til. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja dessverre har jeg mistet kontrollen og klikket. Er lenge siden det skjedde sist og har kun skjedd meg få ganger heldigvis.

Anonymkode: 0e9f2...4b2

FjellOgDalar
Skrevet

Ja, men nå spørs det litt på hva man legger i å klikke. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg ble skikkelig sint og eksploderte plutselig en gang. Satt på gulvet og skrek og ropte så høyt jeg klarte i flere minutter.

Anonymkode: 07da7...9ee

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...