Gå til innhold

På hvilken måte/hvordan blir du sett og bekreftet av ektefelle/kjæreste?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og mannen min har aldri vært åpne og gode å prate sammen. Blitt litt bedre de siste par årene.

Anonymkode: ac6b0...28b

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Alt var bedre før - er det jeg kan si. Det gjelder det meste i mitt ekteskap. Men vi klarer oss, det går greit :)

Endret av Vendi
Lillemus
Skrevet

Mannen og jeg er veldig like, begge ganske rolige og noe introverte og vi storkose oss sammen. :) Mange vil nok tenke at vi lever et ekstremt kjedelig liv, men vi synes vi har det kjempefint og er glade for at vi har truffet hverandre som er så like. Etter over 20 år føles det som vi har dannet et solid og godt grunnlag for kjærlighet, selv om ingen av oss er den som prater i tide og utide. Vi stiller opp for hverandre og hjelper hverandre, er mye sammen, men jeg gjør også en del ting uten ham (jeg har to voksne barn jeg er en del sammen med, en venninne jeg av og til er på ting med og har en fritidsaktivitet som tar en kveld i uka). Selv om vi (han) ikke sier til stadighet at han elsker meg og setter pris på meg, så er jeg på ingen måte i tvil om at han gjør det. :D 

Skrevet

Vi bruker mye kroppskontakt. I tillegg så sier vi jeg elsker deg flere ganger til dagen. Han er også veldig flink til å bruke ord på å fortelle hbor glad han er for å ha meg i livet. Jeg øver meg på å være like god på det. Vi sier der høyt når vi har det gøy sammen og det har vi ofte. Selv om det er å sitte i sofaen sammen og lese bok.

AnonymBruker
Skrevet
Fru2020 skrev (12 timer siden):

Vi bruker mye kroppskontakt. I tillegg så sier vi jeg elsker deg flere ganger til dagen. Han er også veldig flink til å bruke ord på å fortelle hbor glad han er for å ha meg i livet. Jeg øver meg på å være like god på det. Vi sier der høyt når vi har det gøy sammen og det har vi ofte. Selv om det er å sitte i sofaen sammen og lese bok.

Ja nå er du i et ferskt forhold da

Anonymkode: eca9c...344

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja nå er du i et ferskt forhold da

Anonymkode: eca9c...344

Det er jeg. 2.5 år nå. 

Men jeg har ett atten års forhold bak meg. Vi var aldri gode på den biten. Ikke da vi var nyforelsket engang. Jeg har lært veldig mye om det å vise kjærlighet av samboeren min så selvfølgelig er man ikke nyforelsket hele livet, men jeg tror nok at dette kommer vi til å være gode på. 

Nicklusheletida
Skrevet
Lillemus skrev (På 5.4.2026 den 6.55):

Mannen og jeg er veldig like, begge ganske rolige og noe introverte og vi storkose oss sammen. :) Mange vil nok tenke at vi lever et ekstremt kjedelig liv, men vi synes vi har det kjempefint og er glade for at vi har truffet hverandre som er så like. Etter over 20 år føles det som vi har dannet et solid og godt grunnlag for kjærlighet, selv om ingen av oss er den som prater i tide og utide. Vi stiller opp for hverandre og hjelper hverandre, er mye sammen, men jeg gjør også en del ting uten ham (jeg har to voksne barn jeg er en del sammen med, en venninne jeg av og til er på ting med og har en fritidsaktivitet som tar en kveld i uka). Selv om vi (han) ikke sier til stadighet at han elsker meg og setter pris på meg, så er jeg på ingen måte i tvil om at han gjør det. :D 

Litt som oss dette. Samboeren min pleier å skrive julebrev som jeg skal lese på julaften og han skriver mer enn han snakker. Det søteste han har skrevet, var at årene med meg var de beste årene i hans liv. Da var han over 60 år. Jeg lever lenge på den :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...