Gå til innhold

Be om innleggelse?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Enig. Jeg ville gått privat for en ny utredning.

Anonymkode: 4356f...e61

Ja det er nok lurt. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
stjernestøv skrev (5 minutter siden):

Når til og med jeg ser det er det tåpelig at psykiatrien ikke ser det, for et system sier jeg bare. 

Behandleren min mener også at det kan være en mulighet, men han er en fysioterapeut så det hjelper øite

Enig. Jeg ville gått privat for en ny utredning.

Jeg har undersøkt det. Det vil koste rundt tretti tusen. Jeg har rett og slett ikke så mye penger.

AnonymBruker
Skrevet
Fru2020 skrev (1 minutt siden):

Behandleren min mener også at det kan være en mulighet, men han er en fysioterapeut så det hjelper øite

Jeg har undersøkt det. Det vil koste rundt tretti tusen. Jeg har rett og slett ikke så mye penger.

Fysioterapeut???

stjernestøv
Skrevet

Da må du forlange å komme til en psykolog eller psykiater, hadde ikke du en prest og? Herregud. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fysioterapeut???

stjernestøv skrev (1 minutt siden):

Da må du forlange å komme til en psykolog eller psykiater, hadde ikke du en prest og? Herregud. 

Ja, det er en fysioterapeut og før det hadde jeg en prest. Jeg har hatt mange behandlere men fysioterapeuten er en av de beste jeg har hatt. Muligens den beste. Veldig synd at jeg ikke skal gå lenger enn til sommeren. 

Får snakke med lege i mai. På sengepost har jeg psykologspesialist, men de gjør ikke mefisinvurdering heller ikke diagnosevurdering.

stjernestøv
Skrevet

Får snakke med lege i mai. På sengepost har jeg psykologspesialist, men de gjør ikke mefisinvurdering heller ikke diagnosevurdering.

Håper legen i mai tar tak i det da. Synd de ikke driver med utredning på en sengepost. 

AnonymBruker
Skrevet
Fru2020 skrev (2 minutter siden):

Ja, det er en fysioterapeut og før det hadde jeg en prest. Jeg har hatt mange behandlere men fysioterapeuten er en av de beste jeg har hatt. Muligens den beste. Veldig synd at jeg ikke skal gå lenger enn til sommeren. 

Er dette på DPS? Jeg fikk satt diagnosen bp2 på sengepost på DPS.

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (10 minutter siden):

Velkommen til helsevesenet i Norge. Det alle kan gjøre alt - angivelig. 

Anonymkode: b4037...97e

stjernestøv
Skrevet

Velkommen til helsevesenet i Norge. Det alle kan gjøre alt - angivelig. 

Anonymkode: b4037...97e

Uff blir mer og mer frustrert over alt. 

Skrevet
stjernestøv skrev (8 minutter siden):

Håper legen i mai tar tak i det da. Synd de ikke driver med utredning på en sengepost. 

Ja, det er dumt. Jeg tviler egentlig på at legen tar tak. Hun vurderer nok bare opp eller ned av det jeg allerede går på

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er dette på DPS? Jeg fikk satt diagnosen bp2 på sengepost på DPS.

Ja, men de på sengepost mener det er poliklinikken sin jobb. Med den nye ordningen blir det ingen vurderinger fra sengepost

stjernestøv
Skrevet

Ja, det er dumt. Jeg tviler egentlig på at legen tar tak. Hun vurderer nok bare opp eller ned av det jeg allerede går på

Ja, men de på sengepost mener det er poliklinikken sin jobb. Med den nye ordningen blir det ingen vurderinger fra sengepost

Det er synd for da går du jo rundt med feil diagnoser og dermed feil behandling, det virker jo håpløst og sånn burde det ikke være. Det er trist. 

AnonymBruker
Skrevet

Du skulle sikkert hatt Litium?

Skrevet
stjernestøv skrev (6 minutter siden):

Det er synd for da går du jo rundt med feil diagnoser og dermed feil behandling, det virker jo håpløst og sånn burde det ikke være. Det er trist. 

Ja, jeg synes også det. De tok en grundig undersøkelse på om jeg fremdeles hadde pf i februar. Den utredningen viste at jeg hadde en frisk og velfungerende personlighet. De valgte likevel å opprettholde diagnosen pga historien min. Jeg kan ikke vinne når det kommer til diagnoser virker det som

Du skulle sikkert hatt Litium?

Jeg har lurt på det ja.

stjernestøv
Skrevet

Ja, jeg synes også det. De tok en grundig undersøkelse på om jeg fremdeles hadde pf i februar. Den utredningen viste at jeg hadde en frisk og velfungerende personlighet. De valgte likevel å opprettholde diagnosen pga historien min. Jeg kan ikke vinne når det kommer til diagnoser virker det som

Det er rart at de ser på fortiden din og ikke nåtiden din, og i og med at utredningen viste som den gjorde burde de fjerne de diagnosene. Jeg syns bare det er så feil av dem at jeg blir oppgitt på systemet, det skal jo ikke være sånn. 

AnonymBruker
Skrevet
Fru2020 skrev (5 minutter siden):

Jeg har lurt på det ja.

Er det helt umulig å få Litium uten bp-diagnose?

Skrevet
stjernestøv skrev (10 minutter siden):

Det er rart at de ser på fortiden din og ikke nåtiden din, og i og med at utredningen viste som den gjorde burde de fjerne de diagnosene. Jeg syns bare det er så feil av dem at jeg blir oppgitt på systemet, det skal jo ikke være sånn. 

Jeg ble også oppgitt. Jeg mener at hvis det er pf som er hoveddiagnosen min så burde jeg vise symptomer på det jevnt og trutt og ikke bare når jeg er alvorlig deprimert. Livet mitt er ganske enkelt når jeg ikke er deprimert.

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Er det helt umulig å få Litium uten bp-diagnose?

Jeg har forstått det sånn. Men jeg tror jeg skal spør spesifikt i mai.

stjernestøv
Skrevet

Jeg ble også oppgitt. Jeg mener at hvis det er pf som er hoveddiagnosen min så burde jeg vise symptomer på det jevnt og trutt og ikke bare når jeg er alvorlig deprimert. Livet mitt er ganske enkelt når jeg ikke er deprimert.

Ja det burde du ved pf, akk ja. 

Skrevet
29 minutes ago, Fru2020 said:

Jeg har forstått det sånn. Men jeg tror jeg skal spør spesifikt i mai.

Så ustabil som du er hele tiden så virker det mer som borderline og dette med at du er så opptatt av innleggelser og ønsker å være innlagt så ofte. 

Anonymkode: 85237...cc5

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så ustabil som du er hele tiden så virker det mer som borderline og dette med at du er så opptatt av innleggelser og ønsker å være innlagt så ofte. 

Ønsker hun å være innlagt ofte?

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hm. Kjenner du meg godt nok til å si at jeg er ustabil hele tiden? Kjenner du meg godt nok til å si at det minner mer om borderline? 

Jeg tror egentlig mange her inne har en enkel forståelse av psykiske lidelser og utifra uttalelsen din synes egentlig du å være en av dem.

Mange her inne tror de har forstått borderlinediagnosen og synes det er enkelt å fjerndiagnotisere andre på nett. 

Min oppfatning er at jo mindre man vet om et tema jo mer bastant er man. 

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Endret av Fru2020

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...