Glitter Skrevet 13. april Forfatter Skrevet 13. april FjellOgDalar skrev (1 minutt siden): Leit at du strever med stemmer som prøver å kontrollere deg, må være fryktelig slitsomt. Men godt at det allerede nå ser litt lysere ut mtp. depresjon. Jeg krysser fingrene for at det fortsetter å gå oppover. Har du luftet muligheten for vedlikeholdsbehandling med ECT? Det kunne kanskje være et alternativ siden depresjonen har en tendens til å komme tilbake (disclaimer, ikke lege). Nei har ikke diskutert det. Det kunne jo vært en mulighet. Men er det så sunt da? 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 13. april Skrevet 13. april Tja... Jeg vet ikke hva som mer/mindre sunt av vedlikeholdsbehandling og det å ha perioder med større "doser", men det er jo noe å forhøre seg om 🙂 0 Siter
Glitter Skrevet 13. april Forfatter Skrevet 13. april FjellOgDalar skrev (2 timer siden): Tja... Jeg vet ikke hva som mer/mindre sunt av vedlikeholdsbehandling og det å ha perioder med større "doser", men det er jo noe å forhøre seg om 🙂 Ja. Jeg begynner å merke hukommelsestap. Hadde glemt at jeg skrev i tråden for to timer siden. 😛 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.