Glitter Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Her på posten sier de at jeg vil få Ozempic hvis jeg blir medisinert med Zyphadera mot min vilje. Men ChatGPT sier at det er ikke tilfellet, kun i sjeldne tilfeller og ved over 40 BMI (jeg har 34. Gått fra 19-38 i bmi pga Leponex, men jeg byttet medisin og har gått ned noen kg). Hva kan være alternativ for Leponex og Zyphadera som ikke gir så kraftig vektøkning? Jeg klarer ikke kontrollere meg selv på slike medisiner. Går nå på Abilify og Xeplion (tvang), men har sterke plager likevel. Er ute etter å komme med et alternativ til behandler for jeg kommer til å bli tvangsmedisinert da jeg mener det ikke er psykose og at medisinene bare skader meg. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 56 minutter siden Skrevet 56 minutter siden Glitter skrev (39 minutter siden): Her på posten sier de at jeg vil få Ozempic hvis jeg blir medisinert med Zyphadera mot min vilje. Men ChatGPT sier at det er ikke tilfellet, kun i sjeldne tilfeller og ved over 40 BMI (jeg har 34. Gått fra 19-38 i bmi pga Leponex, men jeg byttet medisin og har gått ned noen kg). Hva kan være alternativ for Leponex og Zyphadera som ikke gir så kraftig vektøkning? Jeg klarer ikke kontrollere meg selv på slike medisiner. Går nå på Abilify og Xeplion (tvang), men har sterke plager likevel. Er ute etter å komme med et alternativ til behandler for jeg kommer til å bli tvangsmedisinert da jeg mener det ikke er psykose og at medisinene bare skader meg. Stol på det de på posten sier? Slankesprøyte vil nok hjelpe deg mye. Anonymkode: 4cb37...4c9 0 Siter
Glitter Skrevet 55 minutter siden Forfatter Skrevet 55 minutter siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Stol på det de på posten sier? Slankesprøyte vil nok hjelpe deg mye. Anonymkode: 4cb37...4c9 Ja får undersøke det mer nøye. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 52 minutter siden Skrevet 52 minutter siden Glitter skrev (2 minutter siden): Ja får undersøke det mer nøye. Tenk så bra om du fort kunne blitt bedre nå🙌 Anonymkode: 4cb37...4c9 0 Siter
Glitter Skrevet 45 minutter siden Forfatter Skrevet 45 minutter siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Tenk så bra om du fort kunne blitt bedre nå🙌 Anonymkode: 4cb37...4c9 Har ikke så mye tro på AP jeg. Men lov å håpe. 0 Siter
ISW Skrevet 9 minutter siden Skrevet 9 minutter siden (endret) Jeg har tenkt i flere uker på hvorvidt jeg skal skrive det jeg skriver nå. Har landet på at jeg gjør det, men ikke tolk det jeg skriver som en fasit eller gjør endringer som følge av det. Men jeg ser ikke helt hva Abilify har å gjøre i behandlingen din. Dessuten ble du verre da den ble lagt på. Min teori: Abilify i lav dose (med stimulerende effekt) fortrenger Xeplion fra reseptorene fordi den binder sterkere og får en motsatt effekt. Denne effekten kan forverre psykosen din. Min teori støttes jo igrunn av hvordan sykdommen din har forløpt. Jeg tror det er bedre å gjøre det som har fungert tidligere - og ikke gitt deg vektøkning. Endret 9 minutter siden av ISW 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 3 minutter siden Skrevet 3 minutter siden ISW skrev (5 minutter siden): Jeg har tenkt i flere uker på hvorvidt jeg skal skrive det jeg skriver nå. Har landet på at jeg gjør det, men ikke tolk det jeg skriver som en fasit eller gjør endringer som følge av det. Men jeg ser ikke helt hva Abilify har å gjøre i behandlingen din. Dessuten ble du verre da den ble lagt på. Min teori: Abilify i lav dose (med stimulerende effekt) fortrenger Xeplion fra reseptorene fordi den binder sterkere og får en motsatt effekt. Denne effekten kan forverre psykosen din. Min teori støttes jo igrunn av hvordan sykdommen din har forløpt. Jeg tror det er bedre å gjøre det som har fungert tidligere - og ikke gitt deg vektøkning. Vet ikke psykiaterne på sengepost dette? Anonymkode: 4cb37...4c9 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.