Gå til innhold

Få dekket slankemedisin ved tvangsbruk av Zyphadera

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Fru2020 skrev (1 time siden):

Det var jo dumt. Det er mulig å gå på medisin som gir ulvehunger uten å legge på seg. Men jeg vet det er vanskelig. Men denne gangen vet du om det og kan gjøre tiltak

Det vil jeg gjerne ha oppskriften på isåfall. Ulvehunger er krevende å leve med!

Anonymkode: 4cb37...4c9

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (1 time siden):

Ja det er litt kjipt. Spesielt når han begynner å snakke om doseøkning og jeg ikke har noe jeg skulle sagt. 

Håper de øker dosen for din del og det er vel ikke farlig å ha høyt prolaktin? Jeg hadde jo det hele tiden på risperidon og xeplion og på solian tror jeg og. 

Skrevet
stjernestøv skrev (42 minutter siden):

Håper de øker dosen for din del og det er vel ikke farlig å ha høyt prolaktin? Jeg hadde jo det hele tiden på risperidon og xeplion og på solian tror jeg og. 

Mistet mensen og det er ikke bra. Uteblitt mensen kan blant annet føre til benskjørhet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det vil jeg gjerne ha oppskriften på isåfall. Ulvehunger er krevende å leve med!

Anonymkode: 4cb37...4c9

Jeg spiste kilovis med gulerøtter og diplom laget av drømmelett. Og så drakk jeg litervis med kaffe.

Men etter et halvt år sluttet jeg på medisinene.

Første gang jeg gikk på slike medisiner la jeg på meg tretti kilo. Så jeg vet hvordan det virker.

stjernestøv
Skrevet
Glitter skrev (15 minutter siden):

Mistet mensen og det er ikke bra. Uteblitt mensen kan blant annet føre til benskjørhet. 

Ok jeg og mistet mensen og fikk melk i brystene. 

Skrevet
stjernestøv skrev (26 minutter siden):

Ok jeg og mistet mensen og fikk melk i brystene. 

Jeg har ikke fått melk. 

Worrisome_plenty
Skrevet

Jeg tror ikke jeg vil ha wrgovny om det blir slik at de med fedme på zyprexa kan få det på blå resept. Det begynner å nærme seg en grense for hvor mye medisiner jeg vil gå på. 1 av100 som går på wegovny får dessuten bukspyttkjertelbetennelse og det er ingen spøk. I tillegg til at kvalme og uvelhet er vanlige bivirkninger. Jeg har før slanker meg 34 kg på zyprexa, det er ikke så uoverkommelig som mange tror. Riktignok har jeg gått opp igjen 25 av dem, men nå har jeg begynt igjen. Jeg klarte det. Det er ikke farlig å være sulten når du er tykk.

Skrevet
Worrisome_plenty skrev (20 minutter siden):

Jeg tror ikke jeg vil ha wrgovny om det blir slik at de med fedme på zyprexa kan få det på blå resept. Det begynner å nærme seg en grense for hvor mye medisiner jeg vil gå på. 1 av100 som går på wegovny får dessuten bukspyttkjertelbetennelse og det er ingen spøk. I tillegg til at kvalme og uvelhet er vanlige bivirkninger. Jeg har før slanker meg 34 kg på zyprexa, det er ikke så uoverkommelig som mange tror. Riktignok har jeg gått opp igjen 25 av dem, men nå har jeg begynt igjen. Jeg klarte det. Det er ikke farlig å være sulten når du er tykk.

Jeg får en avhengighet til mat (og rusmidler) som jeg ikke greier å kontrollere. 

Skrevet
Glitter skrev (17 minutter siden):

Jeg får en avhengighet til mat (og rusmidler) som jeg ikke greier å kontrollere. 

Det er mye som tyder på at medisiner som Ozempic og Wegovy også kan ha en effekt på andre typer avhengighet. Jeg håper du får mulighet til å prøve dette - om du ønsker det. Jeg tror det er gode muligheter for at de vil komme på blå resept etter hvert.

Jeg synes dette er spennende, for det er trist at medisiner som er gode mot psykose skal ha så problematiske bivirkninger på vekt og metabolisme. Det gir håp å vite at det finnes medisiner som kan motvirke dette og gjøre byrden litt lettere, og at det kanskje blir mer tilgjengelig i fremtiden.  

Skrevet
Sokk skrev (28 minutter siden):

Det er mye som tyder på at medisiner som Ozempic og Wegovy også kan ha en effekt på andre typer avhengighet. Jeg håper du får mulighet til å prøve dette - om du ønsker det. Jeg tror det er gode muligheter for at de vil komme på blå resept etter hvert.

Jeg synes dette er spennende, for det er trist at medisiner som er gode mot psykose skal ha så problematiske bivirkninger på vekt og metabolisme. Det gir håp å vite at det finnes medisiner som kan motvirke dette og gjøre byrden litt lettere, og at det kanskje blir mer tilgjengelig i fremtiden.  

Ja. Får håpe det blir mer tilgjengelig. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...