AnonymBruker Skrevet 8. april Skrevet 8. april Hva er deres erfaring? Anonymkode: b7284...2e6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. april Skrevet 8. april En gang per uke. Vært innlagt 7 ganger. Anonymkode: a93f1...48e 0 Siter
Glitter Skrevet 8. april Skrevet 8. april Jeg får nesten hver dag. De er veldig opptatt av å monitorere positive endringer hos meg. Jeg har ikke hatt utgang på over to uker, så de vil jo gjerne la meg sitte litt på terrassen. Men de tar foreløpig ikke noen sjanse. Derfor snakker vi hver dag for å se om det er noen endringer. Mottar ECT så det er jo håp om at jeg skal komme ut av dette snart. Før da jeg var ofte innlagt så var jeg alltid innlagt i én uke og da fikk jeg også samtale hver dag. Da jeg var innlagt på rus og psykiatri avdeling i 7 måneder så snakket vi to ganger i uken stort sett. En gang i uken synes jeg var lite. 0 Siter
Fru2020 Skrevet 8. april Skrevet 8. april På åpen post på dps 1-2 ganger i uken. På akuttpost hver dag. 0 Siter
nachnoo Skrevet 8. april Skrevet 8. april Det avhenger av mye. Akutte og korte innleggelse krever hyppige samtaler. Innleggelser over måneder og år gir vanligvis sjeldnere samtaler f.eks. en gang hver anen uke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. april Skrevet 8. april Glitter skrev (1 time siden): Jeg får nesten hver dag. De er veldig opptatt av å monitorere positive endringer hos meg. Jeg har ikke hatt utgang på over to uker, så de vil jo gjerne la meg sitte litt på terrassen. Men de tar foreløpig ikke noen sjanse. Derfor snakker vi hver dag for å se om det er noen endringer. Mottar ECT så det er jo håp om at jeg skal komme ut av dette snart. Før da jeg var ofte innlagt så var jeg alltid innlagt i én uke og da fikk jeg også samtale hver dag. Da jeg var innlagt på rus og psykiatri avdeling i 7 måneder så snakket vi to ganger i uken stort sett. En gang i uken synes jeg var lite. En gang i uken var på DPS om det har noe å si. Anonymkode: a93f1...48e 0 Siter
Glitter Skrevet 8. april Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (1 time siden): En gang i uken var på DPS om det har noe å si. Anonymkode: a93f1...48e Ok. Jeg husker ikke hvor ofte jeg snakket med behandler på DPS. 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 8. april Skrevet 8. april Da jeg var innlagt var det hver dag. Over ett par måneder, mistenker det var for å vurdere nødrett om tvangsmedisinering, for når tvangsvedtak var fattet ble det overføring til psykehjem. Der var det ikke noen samtaler det hele tatt. Men dette er lenge siden. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 8. april Skrevet 8. april Worrisome_plenty skrev (1 time siden): Da jeg var innlagt var det hver dag. Over ett par måneder, mistenker det var for å vurdere nødrett om tvangsmedisinering, for når tvangsvedtak var fattet ble det overføring til psykehjem. Der var det ikke noen samtaler det hele tatt. Men dette er lenge siden. Sykehjem? Anonymkode: a93f1...48e 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 9. april Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (12 timer siden): Sykehjem? Anonymkode: a93f1...48e Ja. Psykiatrisk sykehjem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.