AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Hun kunne jobbet litt, og det er mange udekte oppgaver i det offentlige som uføre med restarbeidsevne kunne utført, men det må jo legges til rette for. Anonymkode: 7be11...acf 0 Siter
Sakura Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden (endret) Viktig at uføre holder seg i form som andre som ikke er uføre🙂 Endret 1 time siden av Sakura 0 Siter
Sakura Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Sliten Snegle skrev (4 timer siden): Har du ei link til artikkelen? Nei. 0 Siter
Fru2020 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva med uføre som yter regelmessig i en eller annen fast aktivitet, skulle de jobbet? Anonymkode: e6bc3...be3 Jeg har som mål å begynne å jobbe frivillig for en organisasjon noen timer annenhver uke. Det er målet jeg jobber mot. Hadde det vært mulig å få betalt arbeid med den ordningen så hadde jo det vært supert. Men det er utopi. Så da blir det frivillig (forhåpentligvis snart) 0 Siter
nachnoo Skrevet 7 minutter siden Skrevet 7 minutter siden Everybody skrev (4 timer siden): Hvordan mener du dette skal gjøres i praksis i samfunnet for at uføre skal kunne utnytte sin restarbeidsevne? Jeg kan umulig nevne alle muligheter, men her kommer noen eksempler på svært forsiktig arbeid: - Ringe gamle fru Hansen en gang i uka, notere handlelista hennes, går innom Rema og kjøpe dette, ta det med til fru Hansen og drikk kaffe med henne en time eller to. Gå en tur sammen om det er mulig. - Ha ansvar for blomsterbedene i en park. - En ufør sykepleier jeg kjenner kunne klart en senvakt i uka på det lokale sykehjemmet 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.