AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Beklager for en TMI tråd, men jeg lurer litt på om jeg er forstoppet eller om det er noe annet galt? Har ikke vært på toalettet på snart 1 uke om jeg ikke husker feil. Jeg har ingen avføring eller trang til å gå på do (annet enn å tisse da). Høres dette ut som forstoppelse eller kan det kanskje være noe annet? Anonymkode: 964e2...a75 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Glemte å si at jeg ikke er oppblåst eller har vondt, og det er vel typisk for forstoppelse? Anonymkode: 964e2...a75 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 minutter siden Skrevet 9 minutter siden Det avhenger av hva som er normalt for deg. Er en uke normalt, er avføring hver dag normalt osv. En uke er på generelt grunnlag lenge. Spis svisker og noe annet med _mye_ fiber mens du drikker godt med væske samtidig (1.5-2 L). (mye fiber uten drikke = forstoppelse) Anonymkode: 07444...35d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.