AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden serier, reality? Hva som helst? Anonymkode: b4ba9...7c6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Lars Monsen på tur, Mistenkt, Animal Kingdom. Anonymkode: c712d...42a 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Lars Monsen på tur, Jon blir bonde , debattene og nyheter. Dette er de faste. Det hender jeg ser på Halvor Bakke sine oppusningsprogrammer eller luxsusfellen, men bare hvis jeg tilfeldigvis kommer over det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Lars Monsen på tur, Mistenkt, Animal Kingdom. Anonymkode: c712d...42a Animal Kingdom var en av de bedre seriene jeg har sett. takk for tips om Mistenkt, den ser kjempe bra ut. Skal begynne på den i kveld. Nicklusheletida skrev (2 minutter siden): Lars Monsen på tur, Jon blir bonde , debattene og nyheter. Dette er de faste. Det hender jeg ser på Halvor Bakke sine oppusningsprogrammer eller luxsusfellen, men bare hvis jeg tilfeldigvis kommer over det. Job blir bonde synes jeg er helt nydelig , jeg er også veldig glad i nyheter, debatten er fast innslag hver tirs og torsdag Anonymkode: b4ba9...7c6 0 Siter
Sakura Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Kompani Lauritzen, Åsted Norge, Dyrepasseren, Boksen, Sofa. 0 Siter
Lillemus Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Kompani Lauritzen, Spillet, Jon blir bonde, Lars Monsen og sikkert noe mer jeg ikke husker i farten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.