Gå til innhold

Hva om jeg ikke virkelig er deprimert men er en bedrager?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er tanken i hodet mitt nå. Har vært innlagt i snart 2 måneder og behandler sa i samtale i dag at hun tenker jeg er deprimert nå og spurte om jeg var enig i det. Jeg føler kanskje at jeg burde klart mindre, for andre ganger jeg har vært deprimert har jeg bare ligget i sengen og stirret i veggen mens nå klarer jeg fortsatt ting. 

Hva tenker dere? Skjønner det er veldig vanskelig å diagnostisere over nett men.

Anonymkode: e1bc3...1ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er tanken i hodet mitt nå. Har vært innlagt i snart 2 måneder og behandler sa i samtale i dag at hun tenker jeg er deprimert nå og spurte om jeg var enig i det. Jeg føler kanskje at jeg burde klart mindre, for andre ganger jeg har vært deprimert har jeg bare ligget i sengen og stirret i veggen mens nå klarer jeg fortsatt ting. 

Hva tenker dere? Skjønner det er veldig vanskelig å diagnostisere over nett men.

Depresjon kan vel arte seg litt ulikt? Ikke alle blir sengeliggende og stirrer i veggen. Vet om noen som til og med har vært i full jobb og hatt ansvar på hjemmebane med barn og husarbeid, som har vært alvorlig deprimert. 

AnonymBruker
Skrevet

Du vet at man kan være ulike grader av deprimert?

Anonymkode: 6da30...06e

AnonymBruker
Skrevet
Vendi skrev (4 minutter siden):

Depresjon kan vel arte seg litt ulikt? Ikke alle blir sengeliggende og stirrer i veggen. Vet om noen som til og med har vært i full jobb og hatt ansvar på hjemmebane med barn og husarbeid, som har vært alvorlig deprimert. 

Depresjon finnes i ulike grader og varianter.

Anonymkode: b865d...fac

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Depresjon finnes i ulike grader og varianter.

Jepp, jeg vet det. Var det jeg prøvde å si noe om.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvorfor ble du innlagt?

Skrevet

Spørsmålet i tittelen er noe av det jeg grubler mest over når jeg er deprimert. Jeg får også veldig mye skyldfølelse for «svindelen» min.

Jeg tipper at du faktisk er deprimert og at du ikke er en bedrager, men at du tror du er en bedrager fordi du faktisk er deprimert. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...