AnonymBruker Skrevet 9. april Skrevet 9. april Jeg har pollenallergi og hver vår er en utfordring med mange plager og tretthet for meg. Men har sett lite av pollenvarsel. Jeg merker ubehag i øyner og nese og samt tretthet. andre som merker pollen og? Anonymkode: 60bf6...e83 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. april Skrevet 10. april Jeg merker det allerede ja. Pleier kun å snufse og være sliten, men om jeg glemmer allergi piller en dag er det veldig merkbart. Anonymkode: 8e8de...87e 0 Siter
Babette Skrevet 10. april Skrevet 10. april Her er en nesespray som skal være bra, jeg så den anbefalt av en lege. Har ikke prøvd den selv, men det står at den virker med en gang. https://www.apotek1.no/produkter/bentrio-nesespray-allergi-990942p 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. april Skrevet 10. april Jeg merker det veldig godt og bruker både allergimedisin og nesedråper som jeg har fått på resept. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.