Gå til innhold

kie


Gjest 5barnsmor

Anbefalte innlegg

Gjest 5barnsmor

nå kan du prøve å se om det er blitt rigtig....se på tormod sin side....ville du hatt tilbakeknappen på det store bilde linket til velkomstsiden eller tormod sin?

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Så morsomt :-)

Enda en som har maibursdag, jo.

Ang tilbakeknappen:

Jeg ville hatt en fra det store bildet tilbake til Tormod sin side, og heller hatt en link som het "hjem", "hovedside" eller "forside" eller no' sånt i linkmenyen.

Eller en fra det store bildet til Tormod sin side og så en fra tormod sin side til hovedsiden.

Sånn at "tilbake" virkelig blir tilbake og ikke "hopp over" ;-)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 5barnsmor

Sjekk overskrifta! Skjønner det går fort i svingene her :))

*skratter*

fikk å med meg riktg etternavn da, det pleier alltid å bli rot....touch er ikke det det engang var *sukk* jeg er for gammel, fingrene følger ikke med lenger....:))

takk for på minnelsen...

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 5barnsmor

Hei,

Så morsomt :-)

Enda en som har maibursdag, jo.

Ang tilbakeknappen:

Jeg ville hatt en fra det store bildet tilbake til Tormod sin side, og heller hatt en link som het "hjem", "hovedside" eller "forside" eller no' sånt i linkmenyen.

Eller en fra det store bildet til Tormod sin side og så en fra tormod sin side til hovedsiden.

Sånn at "tilbake" virkelig blir tilbake og ikke "hopp over" ;-)

Mvh

da blir det mere moro for deg når du ser min side for jeg har dag 8.5, så det så

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...