Vendi Skrevet 10. april Skrevet 10. april (endret) Scoret nettopp meg selv til 24 (evt 23) poeng, noe som jeg skjønner er moderat depresjon. Men kan jeg stole på det? Bør jeg i stedet gå til legen og få denne til å vurdere meg? Men så tenker jeg samtidig: Hva er vitsen med å gå til lege med dette. Ting er jo som de er, og jeg tror ikke det er så mye å få gjort noe med. Dessuten er jeg poengmessig ganske nær grensa til lett depresjon. Kanskje bør jeg bare la det gå sin gang. Endret 10. april av Vendi 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. april Skrevet 10. april Hvor fant du selvtest? Skulle gjerne forsøkt jeg også. Anonymkode: 1397d...926 0 Siter
Vendi Skrevet 10. april Forfatter Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor fant du selvtest? Skulle gjerne forsøkt jeg også. Anonymkode: 1397d...926 Google det så kommer det opp. Jeg lastet det ned. 0 Siter
Fru2020 Skrevet 10. april Skrevet 10. april Jeg pleier å bruke den på meg selv. Den gir meg en liten ide om jeg ligger på lett eller moderat. Alvorlig trenger jeg ikke teste, det vet jeg. Jeg går ikke til lege med 23, men jeg går jo allerede på medisiner og har noen å snakke med. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. april Skrevet 10. april Fru2020 skrev (1 minutt siden): Jeg pleier å bruke den på meg selv. Den gir meg en liten ide om jeg ligger på lett eller moderat. Alvorlig trenger jeg ikke teste, det vet jeg. Jeg går ikke til lege med 23, men jeg går jo allerede på medisiner og har noen å snakke med. Var det ikke du som hadde vip-pakke på dps? Anonymkode: 1b427...0a0 0 Siter
Vendi Skrevet 10. april Forfatter Skrevet 10. april Fru2020 skrev (2 minutter siden): Jeg pleier å bruke den på meg selv. Den gir meg en liten ide om jeg ligger på lett eller moderat. Alvorlig trenger jeg ikke teste, det vet jeg. Jeg går ikke til lege med 23, men jeg går jo allerede på medisiner og har noen å snakke med. Nei, jeg tror heller ikke jeg trenger å gå til lege med 23/24. Det eneste må være at jeg har scoret meg selv feil og at legen kan utføre det riktig. Pluss observere hvordan jeg framstår. Tenker: "Tenk om jeg er mer deprimert enn jeg tror selv?" Men uansett er det nok ingenting å få gjort noe med. 0 Siter
Vendi Skrevet 10. april Forfatter Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Var det ikke du som hadde vip-pakke på dps? Anonymkode: 1b427...0a0 Spar deg. 0 Siter
Fru2020 Skrevet 10. april Skrevet 10. april Vendi skrev (43 minutter siden): Nei, jeg tror heller ikke jeg trenger å gå til lege med 23/24. Det eneste må være at jeg har scoret meg selv feil og at legen kan utføre det riktig. Pluss observere hvordan jeg framstår. Tenker: "Tenk om jeg er mer deprimert enn jeg tror selv?" Men uansett er det nok ingenting å få gjort noe med. Det viktigste er hvordan du kjenner deg. Ikke hva legen synes egentlig. Det er bare viktig om man skal vurdere innleggelse eller medisiner. Hvilken oppfølging har du? Jeg husker ikke 0 Siter
Fru2020 Skrevet 10. april Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Var det ikke du som hadde vip-pakke på dps? Anonymkode: 1b427...0a0 Jeg har en ambulanse med diskokule i parkert i gårdsrommet i tilfellet jeg føler meg litt VIP. Heldig sånn 6 Siter
nachnoo Skrevet 10. april Skrevet 10. april Hvis et legebesøk kan føre til endret og bedre behandling, bør du gjøre det. 1 Siter
ISW Skrevet 11. april Skrevet 11. april Jeg er litt bekymret for deg mht. oppfølgingen du får for tiden, og jeg er redd for at mye av dette skyldes legen din sin noe ufaglige håndtering av injeksjonene du sluttet med (mht. overgangen til tabletter). Jeg ville bestilt en legetime på mandag og startet opp tabletter, og ikke ventet noe lengre på det nå. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. april Skrevet 12. april Angstlei skrev (5 minutter siden): Jeg tok den Madrs testen og scoret 38 Da bør du gjerne innlegges? Anonymkode: e052c...f80 0 Siter
Angstlei Skrevet 12. april Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Da bør du gjerne innlegges? Anonymkode: e052c...f80 Fått avslag hos DPS og prøver desperat å få hjelp hos psykiater, men er vanskelig 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. april Skrevet 12. april Angstlei skrev (14 minutter siden): Fått avslag hos DPS og prøver desperat å få hjelp hos psykiater, men er vanskelig Hva begrunner DPS avslaget med? Anonymkode: e052c...f80 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. april Skrevet 12. april Angstlei skrev (19 minutter siden): Fått avslag hos DPS og prøver desperat å få hjelp hos psykiater, men er vanskelig Privat psykiater? Anonymkode: e052c...f80 0 Siter
Angstlei Skrevet 12. april Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva begrunner DPS avslaget med? Anonymkode: e052c...f80 Både at de ikke kunne se at jeg hadde behov, samtidig som de sa jeg ikke kunne få hjelp ettersom jeg stod på rivotril. 0 Siter
Angstlei Skrevet 12. april Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Privat psykiater? Anonymkode: e052c...f80 Ja, er nok det som blir løsningen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. april Skrevet 12. april Angstlei skrev (6 minutter siden): Ja, er nok det som blir løsningen. Man får vanligvis kjapt time. Bestill i morgen:) har du andre utfordringer enn depresjon? Nyoppstått? Anonymkode: e052c...f80 0 Siter
Angstlei Skrevet 12. april Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Man får vanligvis kjapt time. Bestill i morgen:) har du andre utfordringer enn depresjon? Nyoppstått? Anonymkode: e052c...f80 Er jo angst som er hovedproblemet. Mente ikke å «kapre» denne tråden altså. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.