krøll9 Skrevet 10. april Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Og hvem var det? Anonymkode: ea11f...09a Har du et modelleksempel? Jeg kommer ikke på noe selv men leser gjerne hva du tenker på på egne vegne da. Kjør. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. april Skrevet 10. april Det må være da terapeut brukte av sin fritid til å hjelpe meg da jeg ble psykisk syk. Anonymkode: f3ce9...891 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. april Skrevet 10. april krøll9 skrev (41 minutter siden): Har du et modelleksempel? Jeg kommer ikke på noe selv men leser gjerne hva du tenker på på egne vegne da. Kjør. Er ikke veldig heldig. Klart ikke selv å komme på noe her. Så fint om andre har noe her 😅 Anonymkode: ea11f...09a 0 Siter
Vendi Skrevet 10. april Skrevet 10. april Fra nyere tid vil jeg trekke fram ei god venninne som var med meg gjennom hele utredningen min for kreft. Hun tok det som en selvfølge å være med meg på alle undersøkelser. Støttet og oppmuntret og var ved min side hele veien. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. april Skrevet 10. april Vendi skrev (15 minutter siden): Fra nyere tid vil jeg trekke fram ei god venninne som var med meg gjennom hele utredningen min for kreft. Hun tok det som en selvfølge å være med meg på alle undersøkelser. Støttet og oppmuntret og var ved min side hele veien. Så fint å høre. Det er godt vennskap! Anonymkode: ea11f...09a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 10. april Skrevet 10. april AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Det må være da terapeut brukte av sin fritid til å hjelpe meg da jeg ble psykisk syk. Anonymkode: f3ce9...891 Det var fint! Anonymkode: ea11f...09a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. april Skrevet 11. april Ingen flere som har lyst å dele? Anonymkode: ea11f...09a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. april Skrevet 11. april Synd å se at ingen vil dele. Anonymkode: ea11f...09a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. april Skrevet 11. april Hva i alle dager skal kunne skrives om eller er det hvem som skriver? Anonymkode: ea11f...09a 0 Siter
Glitter Skrevet 12. april Skrevet 12. april Min mor gjør veldig mye for meg. Det er nok det fineste noen har gjort for meg. 1 Siter
Lillemus Skrevet 12. april Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (8 timer siden): Synd å se at ingen vil dele. Anonymkode: ea11f...09a Jeg tror ikke det handler om at man ikke VIL, men at det kanskje ikke er noe spesielt som skiller seg ut som DEN store tingen liksom. I alle fall for oss som har levd en stund og har opplevd mye. Jeg har jo fått hjelp og støtte opp gjennom, og har gitt til andre, men klarer ikke plukke ut en spesiell hendelse som skiller seg fra de andre. 4 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. april Skrevet 13. april Lillemus skrev (18 timer siden): Jeg tror ikke det handler om at man ikke VIL, men at det kanskje ikke er noe spesielt som skiller seg ut som DEN store tingen liksom. I alle fall for oss som har levd en stund og har opplevd mye. Jeg har jo fått hjelp og støtte opp gjennom, og har gitt til andre, men klarer ikke plukke ut en spesiell hendelse som skiller seg fra de andre. Jeg skjønner! Synes bare det kunne bli en fin tråd. Anonymkode: ea11f...09a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.