Gå til innhold

Kjære NRK, det holder nå - dere behøver ikke skremme oss med atombomber mot Oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leste artikkelen kjapt, og jeg tenker at vi faktisk trenger å vite hva vi skal gjøre.

Jeg tenker at et minimum av informasjon kan bli utrolig viktig hvis det usannsynlige skulle skje.

Jeg tror også at ting kan eskalere veldig fort hvis Russland for eksempel skulle bli desperate og bruke en liten atombombe ved fronten i Ukraina.

Vi kan ikke vente med å informere folket.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

https://www.nrk.no/norge/atomsikkerhet_-_-vi-trenger-a-vite-hva-den-enkelte-kan-gjore-1.17823161

Skulle nesten tro de vet noe vi ikke vet. ?

Uansett, jeg vil heller ha en bombe midt i hodet. Jeg vil ikke leve i en verden etter en atomkrig.

Anonymkode: 98a72...5ff

Tenker stikk motsatt, at all informasjon burde ut i alle kanaler. 

Hjelper ikke med å unngå alt som er "ubehagelig" eller å stikke hodet i sanden. 

Anonymkode: 5e2de...052

AnonymBruker
Skrevet
53 minutes ago, Grendel said:

Jeg leste artikkelen kjapt, og jeg tenker at vi faktisk trenger å vite hva vi skal gjøre.

Jeg tenker at et minimum av informasjon kan bli utrolig viktig hvis det usannsynlige skulle skje.

Jeg tror også at ting kan eskalere veldig fort hvis Russland for eksempel skulle bli desperate og bruke en liten atombombe ved fronten i Ukraina.

Vi kan ikke vente med å informere folket.

Jeg ser ingen fremtid i en post apokalyptisk verden som har kollapset. Vil heller ha råd om rasket mulig avslutning.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg ser ingen fremtid i en post apokalyptisk verden som har kollapset. Vil heller ha råd om rasket mulig avslutning.

Da får du avslutte på din egen måte og ikke dra med resten av oss.

Anonymkode: 5e2de...052

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...