AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Har hatt lavt stoffskifte lenge. For ett år siden fikk jeg høyt pga for mye levaxin. Jeg gikk da ned en del på verdiene. Tyder denne verdien i overskriften på for lavt stoffskifte igjen? Den andre som jeg har glemt navnet på lå på rundt 20 innenfor normalen. Jeg har tatt levaxin 125 6 dager i uken i stedet for 7. da jeg hadde høyt stoffskifte tok jeg 175 ug. 7 dager i uken. Legen min har ikke kommentert dette. Og avviket er ikke stort. Det er på eget initiativ jeg har tatt bare 6 dager i uken. For jeg tror jeg misforsto verdiene at de tyder på for høyt. Takk for evnt svar. Anonymkode: e3ea9...e6e 0 Siter
Lillemus Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har hatt lavt stoffskifte lenge. For ett år siden fikk jeg høyt pga for mye levaxin. Jeg gikk da ned en del på verdiene. Tyder denne verdien i overskriften på for lavt stoffskifte igjen? Den andre som jeg har glemt navnet på lå på rundt 20 innenfor normalen. Jeg har tatt levaxin 125 6 dager i uken i stedet for 7. da jeg hadde høyt stoffskifte tok jeg 175 ug. 7 dager i uken. Legen min har ikke kommentert dette. Og avviket er ikke stort. Det er på eget initiativ jeg har tatt bare 6 dager i uken. For jeg tror jeg misforsto verdiene at de tyder på for høyt. Takk for evnt svar. Anonymkode: e3ea9...e6e Det er ingen leger eller annet helsepersonell som svarer her inne. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Lillemus skrev (21 minutter siden): Det er ingen leger eller annet helsepersonell som svarer her inne. Noen ganger svarer folk som vet. Anonymkode: e3ea9...e6e 0 Siter
Lillemus Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Noen ganger svarer folk som vet. Anonymkode: e3ea9...e6e Det er sant, men sjansen er ikke særlig stor vil jeg tro, men det kan jo være verdt et forsøk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.