AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Sikkert et dumt spørsmål men er veneflon i hånda og veneflon i albuen det samme? Anonymkode: 895a7...b7d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Sikkert et dumt spørsmål men er veneflon i hånda og veneflon i albuen det samme? Anonymkode: 895a7...b7d Ja en kan sette veneflon hvor som helst en har blodåre. Anonymkode: 1a282...ea5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja en kan sette veneflon hvor som helst en har blodåre. Anonymkode: 1a282...ea5 Så blodåre er blodåre? Jeg tenkte kanskje det var forskjell på de, men jeg har jo ikke peiling så. Anonymkode: 895a7...b7d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så blodåre er blodåre? Jeg tenkte kanskje det var forskjell på de, men jeg har jo ikke peiling så. Anonymkode: 895a7...b7d Ja en blodåre er en blodåre. Men en må jo hvor blodåren vises best før en setter veneflonen. Anonymkode: 1a282...ea5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 9 minutter siden Skrevet 9 minutter siden det er det samme ja. Anonymkode: c1625...3c2 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.