AnonymBruker Skrevet 11. april Skrevet 11. april https://www.nrk.no/norge/xl/slik-har-norge-endret-seg-pa-15-ar-1.17665007 Oppsummering av artikkelen: Andelen med innvandrerbakgrunn har nær doblet seg på 15 år. Fra 11,4 prosent til 21,4 prosent. Ser man på befolkningen under 50 år, har mer enn én av fire innvandrerbakgrunn. I Ullensaker har nesten fire av ti nå innvandrerbakgrunn. Kløfta barnehage har litt i overkant av 70 prosent barn som har et annet morsmål enn norsk. I Oslo utgjør personer med innvandrerbakgrunn nå 35 prosent av befolkningen. Anonymkode: 2ecf1...6bd 0 Siter
UtakknemligDiva Skrevet 11. april Skrevet 11. april (endret) Alt trenger ikke være likt hele tiden, forandringer er en naturlig del av livet det også. Men nei, mangfold er ikke alltid bra. Det kan være veldig plagsomt. Endret 11. april av UtakknemligDiva 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 12. april Skrevet 12. april Nei. Vi burde stengt grensene for lenge siden. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. april Skrevet 13. april Det har gått altfor langt. Jeg ser det her jeg bor, det er rene utbyggingen av befolkningen. Særlig i nabobydelene. Her kan man fortsatt se nordmenn men jeg må ikke reise lang før jeg er ‘mangfoldet’. Hva godt denne utbyggingen skal føre til er det nok ikke noen god plan for. Anonymkode: ca02e...5e3 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.