Lillemus Skrevet 12. april Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Skal dere på tur? Anonymkode: b5fdb...169 Hvis du vil ha svar kan du jo begynne med å fortelle om egne planer først? 1 Siter
påskelilje Skrevet 12. april Skrevet 12. april Vi skal til mannens hjemsted på Vestlandet og så skal jeg være en del der min far bor, ved sjøen (bare 15 min herfra) Til høsten skal jeg på en utenlandstur, langt avsted. 1 Siter
hattifnattus Skrevet 12. april Skrevet 12. april Siden jeg har hele familien min på andre siden av landet så blir det sommerferie der i 14 dager som vanlig. Senere blir det 14 dager til på hytta til samboeren min 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. april Skrevet 12. april Hjemmesommer. Pga dårlig psykisk helse. Anonymkode: f0b2e...2d2 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. april Skrevet 12. april I sommer skal jeg klatre everest uten oksygentilførsel, bli med i noen maraton og gå hele svenskegrensa fra Svinesund til Troms. Evnt droppe hele greia. Anonymkode: d6626...87e 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. april Skrevet 12. april Blir hyttesommer på Sørlandet. Sparer sydentur til vinteren. Anonymkode: 05446...73b 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet 12. april Skrevet 12. april Litt hjemme, litt på hytta og en tur til Nederland for å feire at yngstedatteren er ferdig med masteren. 3 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. april Skrevet 12. april Har ikke lagt noen konkrete planer ennå, men blir nok mest å bare være hjemme og gå fjellturer. Bor på Sunnmøre så er jo litt å velge i. Anonymkode: d57e2...477 1 Siter
Ekstra Skrevet 12. april Skrevet 12. april Bli mye tid på hytta og antakelig en liten tur til et sted ved Middelhavet. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. april Skrevet 12. april Takk til dere som hadde lyst å svare. Ingen planer her. Anonymkode: b5fdb...169 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. april Skrevet 12. april Lillemus skrev (12 timer siden): Hvis du vil ha svar kan du jo begynne med å fortelle om egne planer først? Ingen planer så ikke noe å dele selv. Anonymkode: b5fdb...169 0 Siter
slabbedask Skrevet 12. april Skrevet 12. april 12 hours ago, AnonymBruker said: Skal dere på tur? Anonymkode: b5fdb...169 NEI. 1 Siter
Nattestid Skrevet 14. april Skrevet 14. april Skal en ukes tur til Tyskland, sammen med min mann og barn, og litt øvrig familie Blir nok ellers litt utflukter her i nærområdet, stort sett varme somre her og mye å finne på. 1 Siter
Fru2020 Skrevet 14. april Skrevet 14. april Jeg skal på en ukes cruise i Hellas sammen med sønnen min. Gleder meg til masse kvalitetstid med favorittungdommen min. Så skal jeg på 1-2 ukers telttur med samboer. Vi tenker at vi reiser til Sverige. To vilt forskjellige turer og jeg gleder meg til begge. Håper på å være i så god form som mulig på begge turene selv om begge reisepartnerene mine er klar over at det blir mye hvile. 2 Siter
Stikkelsbær Skrevet 14. april Skrevet 14. april Skal bli bestemor for første gang i sommer, så håper å kunne bidra med litt hjelp i hus og hage til de nybakte foreldrene. Sjekker om jeg kan leie et rom/hytte i nærheten av dem for en ukes tid. Ellers blir det tur til Flor og Fjære sammen med mine søsken. 3 dagers tur jeg gleder meg stort til. Håper på fint vær! Har også et par andre steder vi tenker å ta dagsturer til, bla.a. smaragdgruvene ved Mjøsa, og også Norsk skogfinsk museum. Ellers bor jeg nær vann og liker å bade, så koser meg hjemme i ferien. 4 Siter
Fru2020 Skrevet 14. april Skrevet 14. april Stikkelsbær skrev (2 timer siden): Ellers blir det tur til Flor og Fjære sammen med mine søsken. 3 dagers tur jeg gleder meg stort til. Håper på fint vær! Jeg har kjempelyst på en tur til Flor og Fjære. Har bare vært der en gang for over ti år siden. Men det er jo en investering. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.