Gå til innhold

Et dere begynt å tenke på sommerferien i år?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal dere på tur? 

Anonymkode: b5fdb...169

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Skal dere på tur? 

Hvis du vil ha svar kan du jo begynne med å fortelle om egne planer først?

påskelilje
Skrevet

Vi skal til mannens hjemsted på Vestlandet og så skal jeg være en del der min far bor, ved sjøen (bare 15 min herfra)

Til høsten skal jeg på en utenlandstur, langt avsted.

hattifnattus
Skrevet

Siden jeg har hele familien min på andre siden av landet så blir det sommerferie der i 14 dager som vanlig. Senere blir det 14 dager til på hytta til samboeren min :) 

AnonymBruker
Skrevet

Hjemmesommer. Pga dårlig psykisk helse.

Anonymkode: f0b2e...2d2

AnonymBruker
Skrevet

I sommer skal jeg klatre everest uten oksygentilførsel, bli med i noen maraton og gå hele svenskegrensa fra Svinesund til Troms. Evnt droppe hele greia.

Anonymkode: d6626...87e

AnonymBruker
Skrevet

Blir hyttesommer på Sørlandet. Sparer sydentur til vinteren. 

Anonymkode: 05446...73b

Nicklusheletida
Skrevet

Litt hjemme, litt på hytta og en tur til Nederland for å feire at yngstedatteren er ferdig med masteren. 

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke lagt noen konkrete planer ennå, men blir nok mest å bare være hjemme og gå fjellturer. Bor på Sunnmøre så er jo litt å velge i.

Anonymkode: d57e2...477

Skrevet

Bli mye tid på hytta og antakelig en liten tur til et sted ved Middelhavet.

AnonymBruker
Skrevet

Takk til dere som hadde lyst å svare. 
Ingen planer her. 

AnonymBruker
Skrevet
Lillemus skrev (12 timer siden):

Hvis du vil ha svar kan du jo begynne med å fortelle om egne planer først?

Ingen planer så ikke noe å dele selv. 

slabbedask
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Skal dere på tur? 

NEI.

Nattestid
Skrevet

Skal en ukes tur til Tyskland, sammen med min mann og barn, og litt øvrig familie :)

Blir nok ellers litt utflukter her i nærområdet, stort sett varme somre her og mye å finne på.

Skrevet

Jeg skal på en ukes cruise i Hellas sammen med sønnen min. Gleder meg til masse kvalitetstid med favorittungdommen min.

Så skal jeg på 1-2 ukers telttur med samboer. Vi tenker at vi reiser til Sverige. 

To vilt forskjellige turer og jeg gleder meg til begge. Håper på å være i så god form som mulig på begge turene selv om begge reisepartnerene mine er klar over at det blir mye hvile.

Stikkelsbær
Skrevet

Skal bli bestemor for første gang i sommer, så håper å kunne bidra med litt hjelp i hus og hage til de nybakte foreldrene. Sjekker om jeg kan leie et rom/hytte i nærheten av dem for en ukes tid.

Ellers blir det tur til Flor og Fjære sammen med mine søsken. 3 dagers tur jeg gleder meg stort til. Håper på fint vær!

Har også et par andre steder vi tenker å ta dagsturer til, bla.a. smaragdgruvene ved Mjøsa, og også Norsk skogfinsk museum.

Ellers bor jeg nær vann og liker å bade, så koser meg hjemme i ferien.

Skrevet

Nei, jeg skal ikke på noe sommerferie i år. 

Skrevet

Legger ikke planer for tiden. 

Skrevet
Stikkelsbær skrev (2 timer siden):

Ellers blir det tur til Flor og Fjære sammen med mine søsken. 3 dagers tur jeg gleder meg stort til. Håper på fint vær!

Jeg har kjempelyst på en tur til Flor og Fjære. Har bare vært der en gang for over ti år siden. Men det er jo en investering. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...