AnonymBruker Skrevet 12. april Skrevet 12. april Jeg blir 45 år dette året. Føler meg som en 90-åring. Kjenner meg riktig gammel og sliten. Jeg har vært psykisk syk 5 årene. Når havnet du i en midtlivskrise og hvor lenge varte den? Anonymkode: e9255...650 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. april Skrevet 12. april Utover overgangsalderen kan jeg ikke si at jeg har hatt noen midtlivskrise, men overgangsalderen har vært dritt mer enn nok. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. april Skrevet 12. april Lillemus skrev (1 time siden): Utover overgangsalderen kan jeg ikke si at jeg har hatt noen midtlivskrise, men overgangsalderen har vært dritt mer enn nok. Hvilke plager har du hatt og hvor lenge har det vart? Anonymkode: e9255...650 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. april Skrevet 12. april 3,5 år så langt, tørre slimhinner, søvnproblemer, har blitt mer glemsk enn før og har hetetokter fra helvete. Brukte hormonplaster med god virkning, men ble anbefalt av gynekolog å slutte pga blødninger. Så nå er alt tilbake igjen. Sukk. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. april Skrevet 12. april Lillemus skrev (26 minutter siden): 3,5 år så langt, tørre slimhinner, søvnproblemer, har blitt mer glemsk enn før og har hetetokter fra helvete. Brukte hormonplaster med god virkning, men ble anbefalt av gynekolog å slutte pga blødninger. Så nå er alt tilbake igjen. Sukk. Leit å høre! Har du psykiske helseproblemer i tillegg? Anonymkode: e9255...650 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. april Skrevet 12. april (endret) AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Leit å høre! Har du psykiske helseproblemer i tillegg? Anonymkode: e9255...650 Nei, det har jeg heldigvis ikke. Men, spesielt dagen etter en spesielt dårlig natt, så blir man jo mer sliten og får litt kortere lunte enn ellers. Endret 12. april av Lillemus 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. april Skrevet 12. april Lillemus skrev (13 minutter siden): Nei, det har jeg heldigvis ikke. Men, spesielt dagen etter en spesielt dårlig natt, så blir man jo mer sliten og får litt kortere lunte enn ellers. Ja, det er helt sant:) Anonymkode: e9255...650 0 Siter
morsan Skrevet 15. april Skrevet 15. april Jeg hadde iallfall en stor krise midt i livet, i og med at jeg ble skilt det året jeg fylte 47, men noen midtlivskrise var det ikke. Ikke i betydningen at det er alderen som tynget eller var utløsende årsak. Iallfall ikke min alder! Jeg brukte å fleipe med at mitt første ekteskap tålte mannens førtiårskrise, men ikke hans femtiårskrise - da ble det skilsmisse! 0 Siter
Grendel Skrevet 15. april Skrevet 15. april Krise er å ta hardt i kanskje. 40 var ikke noe problem. Jeg synes det var litt drøyt å bli 50. Mest på grunn av selve tallet. Ikke at kroppen plutselig ble eldre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.