stjernestøv Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Er så sliten nå etter at min mor sovnet stille inn på fredag men i dag har jeg ikke tatt vival, har grått litt innimellom men mest på fredag. Føler meg veldig rar og jeg har mye å gjøre fremover mtp begravelse og alt mulig, hvordan skal jeg klare dette? Vernepleier sa hun kunne komme tirsdag men jeg ville vente men nå vil jeg hun skal komme, kan jeg be om det på melding i morgen? Tenk hvis hun har fullt opp? Angrer sånn, min mann skal reise en plass på tirsdag i begravelse og jeg blir alene hele dagen. Gruer meg til det. 0 Siter
Vendi Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Jeg tenker at du fint kan ta kontakt i morgen og be henne komme likevel. Så får du et svar om hun kan eller ikke. Verre er det ikke. Jeg tror du trenger noen å snakke med nå, så håper hun kan. Endret 1 time siden av Vendi 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Og nå må vi ta vare på min far for det er han som sitter igjen, han ringte jo på i ett sett og ba dem komme inn med min mor. Nå er hun borte og det gikk fort en vei, hun viste han alltid omsorg og nå er det borte. Må spør etter mer vival i morgen og, ja jeg vet det er livets gang men det er tungt. Håper vernepleieren har ledig tid men føler meg dum som spør etter jeg avslo. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Vendi skrev (Akkurat nå): Jeg tenker at du fint kan ta kontakt i morgen og be henne komme likevel. Så får du et svar om hun kan eller ikke. Verre er det ikke. Jeg tror du trenger noen å snakke med nå. Kanskje dere kan snakke på telefonen også, hvis hun har det for travelt til å komme. Men etter det som har skjedd, vil hun nok prøve å prioritere deg 💕 Anonymkode: e12b1...9aa 0 Siter
XbellaX Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden stjernestøv skrev (Akkurat nå): Og nå må vi ta vare på min far for det er han som sitter igjen, han ringte jo på i ett sett og ba dem komme inn med min mor. Nå er hun borte og det gikk fort en vei, hun viste han alltid omsorg og nå er det borte. Må spør etter mer vival i morgen og, ja jeg vet det er livets gang men det er tungt. Håper vernepleieren har ledig tid men føler meg dum som spør etter jeg avslo. Det er de vant til, livet og situasjonen kan endre seg, det er ikke en big deal. Send melding og hør, det er ikke sikkert hun har tid, men det skader aldri å spørre. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Vendi skrev (2 minutter siden): Jeg tenker at du fint kan ta kontakt i morgen og be henne komme likevel. Så får du et svar om hun kan eller ikke. Verre er det ikke. Jeg tror du trenger noen å snakke med nå, så håper hun kan. Du mener det ja, føler meg bare så dum men får sende en melding. Er redd jeg plutselig får nervesammenbrudd, det har vært så mye. Får håpe hun kan jeg og. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kanskje dere kan snakke på telefonen også, hvis hun har det for travelt til å komme. Men etter det som har skjedd, vil hun nok prøve å prioritere deg 💕 Anonymkode: e12b1...9aa Ja hun har kanskje tid til en telefonsamtale, håper hun har tid men vet jo aldri. Var dumt av meg å takke nei men trodde ikke min mor skulle gå bort så fort. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden XbellaX skrev (2 minutter siden): Det er de vant til, livet og situasjonen kan endre seg, det er ikke en big deal. Send melding og hør, det er ikke sikkert hun har tid, men det skader aldri å spørre. Ja de er vel det, burde jo sagt ja til timen på tirsdag. Helst har jeg lyst å snakke med min gamle sykepleier, får sende henne en melding i morgen. Er redd for å ikke sove i natt for skal opp til min far i morgen, føler meg ganske frynsete. 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 49 minutter siden Skrevet 49 minutter siden Klart du kan sende melding. Situasjonen har jo endret seg etter at du avlyste. Min erfaring er at de gjerne avlyser eller utsetter andres avtaler dersom det dukker opp noe akutt - noe jeg tenker ditt tilfelle er akkurat nå. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 36 minutter siden Forfatter Skrevet 36 minutter siden Ikkeanonymnok skrev (11 minutter siden): Klart du kan sende melding. Situasjonen har jo endret seg etter at du avlyste. Min erfaring er at de gjerne avlyser eller utsetter andres avtaler dersom det dukker opp noe akutt - noe jeg tenker ditt tilfelle er akkurat nå. Ok. Får sende melding og se om hun kan, håper det. 0 Siter
Sakura Skrevet 31 minutter siden Skrevet 31 minutter siden stjernestøv skrev (55 minutter siden): Er så sliten nå etter at min mor sovnet stille inn på fredag men i dag har jeg ikke tatt vival, har grått litt innimellom men mest på fredag. Føler meg veldig rar og jeg har mye å gjøre fremover mtp begravelse og alt mulig, hvordan skal jeg klare dette? Vernepleier sa hun kunne komme tirsdag men jeg ville vente men nå vil jeg hun skal komme, kan jeg be om det på melding i morgen? Tenk hvis hun har fullt opp? Angrer sånn, min mann skal reise en plass på tirsdag i begravelse og jeg blir alene hele dagen. Gruer meg til det. Du kan fint ta en Vival føre du legger deg i kveld da for du slappe av. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.