Gå til innhold

Våkenatt.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Tror ikke dette at jeg har våkenetter har noe med min mor å gjøre, har jo hatt det i mange år så det er bare sånn. Det er bare å holde ut men psyken er ikke så bra men vernepleier kommer jo i morgen, kanskje hun har noen råd. Flere som er våkne? 

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet

Men passer ikke akkurat så godt nå med de våkenettene men det kan man jo ikke styre, er gåen nok fra før. 

AnonymBruker
Skrevet
stjernestøv skrev (3 minutter siden):

Men passer ikke akkurat så godt nå med de våkenettene men det kan man jo ikke styre, er gåen nok fra før. 

Jeg er våken, men kjenner at jeg sovner snart. Skjønner at du ikke får sove når du har så mye å tenke på💕

Anonymkode: 2a344...0ea

stjernestøv
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er våken, men kjenner at jeg sovner snart. Skjønner at du ikke får sove når du har så mye å tenke på💕

Anonymkode: 2a344...0ea

Ok det er nå godt du får sove snart. Tror ikke det er det heller, jeg har jo mine våkenetter og trodde ikke det hadde pågått så lenge men det kommer opp på minner på FB og har lest det i gamle dagbøker. Har slitt lenge med det men mye å tenke på er det jo nå, har tent lys for min mor ved siden av bilde hennes så det er meg og henne. ❤️ 

Skrevet

Jeg har hatt våkenetter hele mitt liv og begge guttene min har det. Det ene barnebarnet sliter også med og sovne.  Og mora mi sov fra 3-6 da måtte hun stå opp for å rekke jobben. Jeg innbiller meg at det kan være arvelig.

stjernestøv
Skrevet
Dorthe skrev (6 minutter siden):

Jeg har hatt våkenetter hele mitt liv og begge guttene min har det. Det ene barnebarnet sliter også med og sovne.  Og mora mi sov fra 3-6 da måtte hun stå opp for å rekke jobben. Jeg innbiller meg at det kan være arvelig.

Ok. Ja jeg tror det er arvelig og mannen min sliter også, begge ungene mine sliter med det. Vi snakket om det her om dagen at det virker som det går i arv. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...