stjernestøv Skrevet 13. april Skrevet 13. april Tror ikke dette at jeg har våkenetter har noe med min mor å gjøre, har jo hatt det i mange år så det er bare sånn. Det er bare å holde ut men psyken er ikke så bra men vernepleier kommer jo i morgen, kanskje hun har noen råd. Flere som er våkne? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. april Forfatter Skrevet 13. april Men passer ikke akkurat så godt nå med de våkenettene men det kan man jo ikke styre, er gåen nok fra før. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 13. april Skrevet 13. april stjernestøv skrev (3 minutter siden): Men passer ikke akkurat så godt nå med de våkenettene men det kan man jo ikke styre, er gåen nok fra før. Jeg er våken, men kjenner at jeg sovner snart. Skjønner at du ikke får sove når du har så mye å tenke på💕 Anonymkode: 2a344...0ea 0 Siter
stjernestøv Skrevet 13. april Forfatter Skrevet 13. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er våken, men kjenner at jeg sovner snart. Skjønner at du ikke får sove når du har så mye å tenke på💕 Anonymkode: 2a344...0ea Ok det er nå godt du får sove snart. Tror ikke det er det heller, jeg har jo mine våkenetter og trodde ikke det hadde pågått så lenge men det kommer opp på minner på FB og har lest det i gamle dagbøker. Har slitt lenge med det men mye å tenke på er det jo nå, har tent lys for min mor ved siden av bilde hennes så det er meg og henne. ❤️ 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. april Skrevet 14. april Jeg har hatt våkenetter hele mitt liv og begge guttene min har det. Det ene barnebarnet sliter også med og sovne. Og mora mi sov fra 3-6 da måtte hun stå opp for å rekke jobben. Jeg innbiller meg at det kan være arvelig. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 14. april Forfatter Skrevet 14. april Dorthe skrev (6 minutter siden): Jeg har hatt våkenetter hele mitt liv og begge guttene min har det. Det ene barnebarnet sliter også med og sovne. Og mora mi sov fra 3-6 da måtte hun stå opp for å rekke jobben. Jeg innbiller meg at det kan være arvelig. Ok. Ja jeg tror det er arvelig og mannen min sliter også, begge ungene mine sliter med det. Vi snakket om det her om dagen at det virker som det går i arv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.