Fru2020 Skrevet 14. april Skrevet 14. april Jeg har booket privat guiding i Aten. Vi skal til Acropolis og tilhørende museum. Så har vi gode to timer til rådighet. Hva bør vi få med oss? 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. april Skrevet 14. april Dere må få med dere Lykavittos, høyeste punktet i Athen, Det går taubane opp og det er en liten kirke i på toppen og man har utsikt over hele byen. Ellers er det flott i Plaka om kvelden. 0 Siter
Fru2020 Skrevet 14. april Forfatter Skrevet 14. april Dorthe skrev (11 minutter siden): Dere må få med dere Lykavittos, høyeste punktet i Athen, Det går taubane opp og det er en liten kirke i på toppen og man har utsikt over hele byen. Ellers er det flott i Plaka om kvelden. Jeg tror Lykavittos stod som et forslag hos turoperatøren. Er det langt å gå til utsiktspunktet? Vi er der på dagtid. Planlegger ikke å spise i Athen. Er Plaka likevel verdt turen? 0 Siter
Dorthe Skrevet 14. april Skrevet 14. april Fru2020 skrev (2 timer siden): Jeg tror Lykavittos stod som et forslag hos turoperatøren. Er det langt å gå til utsiktspunktet? Vi er der på dagtid. Planlegger ikke å spise i Athen. Er Plaka likevel verdt turen? Det er en evighet siden jeg har vært i Athen, men Plaka ligger under Akropolis med små butikker, barer og spisesteder. Jeg vet ikke om det er blitt en turistfelle, men i gamle dager var det hyggelig der 😉. og verdens eldste kirke ligger i nærheten. jeg likte faktisk Lykavittos bedre enn Akropolis og det er ikke langt å gå fra kabelbanen til kirken som tar 3min til toppen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.