AnonymBruker Skrevet 14. april Skrevet 14. april Ser dette programmet. Fint program. Men blir helt satt ut av prisene. De har både 5, 8 og 10 milioner å kjøpe for og blir snakket om lite. Er det mulig? Hvem kan ha så mye penger/lån til å kjøpe for dette? Anonymkode: 62893...abb 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 14. april Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ser dette programmet. Fint program. Men blir helt satt ut av prisene. De har både 5, 8 og 10 milioner å kjøpe for og blir snakket om lite. Er det mulig? Hvem kan ha så mye penger/lån til å kjøpe for dette? Anonymkode: 62893...abb Jeg har ikke sett dette programmet, men hvis det er i Oslo, så er ikke dette mye i det hele tatt Det kan nok høres mye ut for en som skal nyetablere seg, men ikke for en som har vært etablert lenge. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. april Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ser dette programmet. Fint program. Men blir helt satt ut av prisene. De har både 5, 8 og 10 milioner å kjøpe for og blir snakket om lite. Er det mulig? Hvem kan ha så mye penger/lån til å kjøpe for dette? Anonymkode: 62893...abb Jeg er fra sør øst landet (større by men ikke oslo størrelse) og her er dette helt ekstremt. Anonymkode: ecfe6...d66 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. april Skrevet 14. april AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg er fra sør øst landet (større by men ikke oslo størrelse) og her er dette helt ekstremt. Anonymkode: ecfe6...d66 Tønsberg da sikkert Anonymkode: 281c0...6e5 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 14. april Skrevet 14. april Nicklusheletida skrev (35 minutter siden): Jeg har ikke sett dette programmet, men hvis det er i Oslo, så er ikke dette mye i det hele tatt Det kan nok høres mye ut for en som skal nyetablere seg, men ikke for en som har vært etablert lenge. Fint program. Tuller du? 😳 Synes du ikke det er mye? Hva er mye for deg? Jo, det er i Oslo området. Jeg kan ikke forstå hvem som har råd til noe så dyrt. Må jo ha mye penger, god jobb, være to osv. Anonymkode: 62893...abb 0 Siter
morsan Skrevet 15. april Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (7 timer siden): Fint program. Tuller du? 😳 Synes du ikke det er mye? Hva er mye for deg? Jo, det er i Oslo området. Jeg kan ikke forstå hvem som har råd til noe så dyrt. Må jo ha mye penger, god jobb, være to osv. Anonymkode: 62893...abb Jeg har kun anekdotiske bevis, men jeg tror nok at gode jobber og to kjøpere er den absolutte normen for kjøp av enebolig i osloområdet. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 15. april Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (10 timer siden): Fint program. Tuller du? 😳 Synes du ikke det er mye? Hva er mye for deg? Jo, det er i Oslo området. Jeg kan ikke forstå hvem som har råd til noe så dyrt. Må jo ha mye penger, god jobb, være to osv. Anonymkode: 62893...abb Det ble feil å si at det ikke er mye. Det er nesten håpløst for en singel og ung person å etablere seg i Oslo i dag. Det hjelper å være to. De som har 10 mill og mer er gjerne min generasjon. Hvis man har kjøpt leilighet i 20- 30 årene , så har jo denne steget med mange millioner når du er i 60- årene, samtidig som huslånet er nedbetalt. Da er ikke 10 millioner mye lenger. Hva får du egentlig for 10.000 i Oslo ? Det er ikke mye. Prisstigningen i Oslo har vært voldsom, mens jeg ser at i bygda jeg kommer fra, har det nesten stått stille. For dem er slike summer vi snakker om her, helt hinsides. 0 Siter
Ekstra Skrevet 15. april Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ser dette programmet. Fint program. Men blir helt satt ut av prisene. De har både 5, 8 og 10 milioner å kjøpe for og blir snakket om lite. Er det mulig? Hvem kan ha så mye penger/lån til å kjøpe for dette? Anonymkode: 62893...abb Har ikke sett serien (annet enn enkelte programmer for flere år siden), men for 5 millioner får du vel bare en toromsleilighet i Oslo. 0 Siter
Nicklusheletida Skrevet 15. april Skrevet 15. april (endret) Ekstra skrev (21 minutter siden): Har ikke sett serien (annet enn enkelte programmer for flere år siden), men for 5 millioner får du vel bare en toromsleilighet i Oslo. Jeg prøvde å søke. Man kan faktisk få noen 3-roms også på østkanten. Endret 15. april av Nicklusheletida 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. april Skrevet 15. april AnonymBruker skrev (12 timer siden): Tønsberg da sikkert Anonymkode: 281c0...6e5 nei Anonymkode: ecfe6...d66 0 Siter
laban Skrevet 15. april Skrevet 15. april Nicklusheletida skrev (2 timer siden): Hva får du egentlig for 10.000 i Oslo ? Det er ikke mye. Nei, det er det ikke. Litt mer hvis man slenger på tre nuller til 😛 2 Siter
Nicklusheletida Skrevet 15. april Skrevet 15. april laban skrev (44 minutter siden): Nei, det er det ikke. Litt mer hvis man slenger på tre nuller til 😛 🤣 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 15. april Skrevet 15. april morsan skrev (8 timer siden): Jeg har kun anekdotiske bevis, men jeg tror nok at gode jobber og to kjøpere er den absolutte normen for kjøp av enebolig i osloområdet. Ja, de må ha virkelig bra jobber og mye penger. Anonymkode: 62893...abb 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.