Gå til innhold

Hva er den frekkeste tingen du har blitt bedt om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg så var det ei venninne som er notorisk dårlig betaler, og ba meg være medlåntaker på ett flere hundretusen refinansieringslån. Samme person har prøvd seg på å låne penger til husleie osv også. Da jeg hjalp henne å flytte bar jeg opp trapper i timer, og hun spurte ikke om jeg ville ha noe å drikke engang. 

Anonymkode: ebfd2...f8a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som en kjip venninne som utnyttet deg!
Det første jeg kommer på er da jeg ble bedt om å bake kake til bursdagsselskapet til en kollega. Jeg var ikke invitert i bursdagen. Andre kollegaer var invitert. Jeg bakte kake, men syntes det var ugreit.

Anonymkode: b1f47...d62

Skrevet

Jeg jobbet som stuepike på et hotell som 17 åring. En gjest tok kontakt på slutten av en arbeidsdag, da jeg ryddet og fylte på trallen med rene håndklær, sengetøy og diverse. Han spurte først om å få et par ekstra håndklær, noe han fikk. Og så kom det: «Ehh… du kunne ikke tenke deg litt sengekos da - mot betaling, selvsagt?».

Jeg kan le av det nå, mange år etterpå, men opplevde det som en skikkelig ubehagelig og sjokkerende forespørsel der og da. En hverdagslig og tilsynelatende forutsigbar samhandling med en gjest, hvor jeg ante fred og ingen fare, tok plutselig en helt uventet retning. Og han la fram «tilbudet» som den naturligste ting i verden. 

En ting var å bli antastet på byen av fulle folk, det var å forvente, men at en eldre, edru mann i fullt alvor spør om jeg selger kroppen min, mens jeg er på jobb… Den var drøy.

Anonymkode: 12d71...c8b

Skrevet

Droppe meg etter at jeg hadde gjort noe hyggelig for vedkommende. 

Anonymkode: 52600...16a

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...