stjernestøv Skrevet onsdag kl 11:15 Skrevet onsdag kl 11:15 Jeg er vant til å ta to på 5 mg og tåler det bra og blir ikke trøtt, neste fredag skal jeg i begravelsen til min mor og skal fremføre et dikt. Er det da greit at jeg tar tre vival? Tror du det går greit? @nachnoo? 0 Siter
nachnoo Skrevet onsdag kl 11:23 Skrevet onsdag kl 11:23 Nei. jeg synes du skal holde deg til to stk (10mg). 0 Siter
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 12:13 Skrevet onsdag kl 12:13 hold deg til dosen du kjenner godt fra før. Anonymkode: e628d...c32 0 Siter
stjernestøv Skrevet onsdag kl 12:43 Forfatter Skrevet onsdag kl 12:43 nachnoo skrev (1 time siden): Nei. jeg synes du skal holde deg til to stk (10mg). Ok, takk. Har ikke lyst å knekke sammen bare. 0 Siter
stjernestøv Skrevet onsdag kl 12:43 Forfatter Skrevet onsdag kl 12:43 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): hold deg til dosen du kjenner godt fra før. Anonymkode: e628d...c32 Ok, takk. Får vel det da. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 13:00 Skrevet onsdag kl 13:00 stjernestøv skrev (15 minutter siden): Ok, takk. Har ikke lyst å knekke sammen bare. Hadde jeg vært vant til å ta 2 stk, så hadde jeg tatt en halv tabl ekstra. Føles litt tryggere enn å ta 3. Men er opp til deg hva du føler er best for deg. Anonymkode: a88d1...548 0 Siter
Ftss Skrevet onsdag kl 13:01 Skrevet onsdag kl 13:01 stjernestøv skrev (18 minutter siden): Ok, takk. Har ikke lyst å knekke sammen bare. Det er jo ganske vanlig i en begravelse. Har selv vurdert vival i begravelse men tror det funker bedre for meg å bare dra meg igjennom det, men så er vi såklart forskjellige også 0 Siter
frosken Skrevet onsdag kl 13:03 Skrevet onsdag kl 13:03 stjernestøv skrev (18 minutter siden): Ok, takk. Har ikke lyst å knekke sammen bare. Du kommer ikke til å "knekke sammen" - du har vist med all tydelighet at du har styrke nok til å klare denne vanskelige prosessen. Om du gråter, så gjør du bare det de fleste andre også gjør i en begravelse. Synes ikke du skal ta mer enn den dosen du er vant til fra tidligere, du ønsker ikke å bli sløv. 0 Siter
stjernestøv Skrevet onsdag kl 13:37 Forfatter Skrevet onsdag kl 13:37 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Hadde jeg vært vant til å ta 2 stk, så hadde jeg tatt en halv tabl ekstra. Føles litt tryggere enn å ta 3. Men er opp til deg hva du føler er best for deg. Anonymkode: a88d1...548 Ok. Får vurdere det men er kanskje best å ta to. 0 Siter
stjernestøv Skrevet onsdag kl 13:38 Forfatter Skrevet onsdag kl 13:38 Ftss skrev (36 minutter siden): Det er jo ganske vanlig i en begravelse. Har selv vurdert vival i begravelse men tror det funker bedre for meg å bare dra meg igjennom det, men så er vi såklart forskjellige også Ok. Må nok ta vival jeg da, ja vi er forskjellige 0 Siter
stjernestøv Skrevet onsdag kl 13:42 Forfatter Skrevet onsdag kl 13:42 frosken skrev (36 minutter siden): Du kommer ikke til å "knekke sammen" - du har vist med all tydelighet at du har styrke nok til å klare denne vanskelige prosessen. Om du gråter, så gjør du bare det de fleste andre også gjør i en begravelse. Synes ikke du skal ta mer enn den dosen du er vant til fra tidligere, du ønsker ikke å bli sløv. Ok hvis du tror det så, ja føler jeg får hjelp fra hjelperne til å takle det og kanskje av min mor...har følt henne. Ja flere gråter vel i begravelser men håper jeg ikke gjør det, nei vil ikke bli sløv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.