Gå til innhold

Vival

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er vant til å ta to på 5 mg og tåler det bra og blir ikke trøtt, neste fredag skal jeg i begravelsen til min mor og skal fremføre et dikt. Er det da greit at jeg tar tre vival? Tror du det går greit? 

@nachnoo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. jeg synes du skal holde deg til to stk (10mg).

Skrevet

hold deg til dosen du kjenner godt fra før.

Anonymkode: e628d...c32

Skrevet
nachnoo skrev (1 time siden):

Nei. jeg synes du skal holde deg til to stk (10mg).

Ok, takk. Har ikke lyst å knekke sammen bare. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

hold deg til dosen du kjenner godt fra før.

Anonymkode: e628d...c32

Ok, takk. Får vel det da. 

Skrevet
stjernestøv skrev (15 minutter siden):

Hadde jeg vært vant til å ta 2 stk, så hadde jeg tatt en halv tabl ekstra. Føles litt tryggere enn å ta 3. Men er opp til deg hva du føler er best for deg.

Anonymkode: a88d1...548

Skrevet
stjernestøv skrev (18 minutter siden):

Det er jo ganske vanlig i en begravelse. Har selv vurdert vival i begravelse men tror det funker bedre for meg å bare dra meg igjennom det, men så er vi såklart forskjellige også ;) 

Skrevet
stjernestøv skrev (18 minutter siden):

Du kommer ikke til å "knekke sammen" - du har vist med all tydelighet at du har styrke nok til å klare denne vanskelige prosessen. Om du gråter, så gjør du bare det de fleste andre også gjør i en begravelse. Synes ikke du skal ta mer enn den dosen du er vant til fra tidligere, du ønsker ikke å bli sløv. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Hadde jeg vært vant til å ta 2 stk, så hadde jeg tatt en halv tabl ekstra. Føles litt tryggere enn å ta 3. Men er opp til deg hva du føler er best for deg.

Anonymkode: a88d1...548

Ok. Får vurdere det men er kanskje best å ta to. 

Skrevet
Ftss skrev (36 minutter siden):

Det er jo ganske vanlig i en begravelse. Har selv vurdert vival i begravelse men tror det funker bedre for meg å bare dra meg igjennom det, men så er vi såklart forskjellige også ;) 

Ok. Må nok ta vival jeg da, ja vi er forskjellige :) 

Skrevet
frosken skrev (36 minutter siden):

Du kommer ikke til å "knekke sammen" - du har vist med all tydelighet at du har styrke nok til å klare denne vanskelige prosessen. Om du gråter, så gjør du bare det de fleste andre også gjør i en begravelse. Synes ikke du skal ta mer enn den dosen du er vant til fra tidligere, du ønsker ikke å bli sløv. 

Ok hvis du tror det så, ja føler jeg får hjelp fra hjelperne til å takle det og kanskje av min mor...har følt henne. Ja flere gråter vel i begravelser men håper jeg ikke gjør det, nei vil ikke bli sløv. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...