Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har akkurat fullført affektbevissthetgruppe. Vi har gått gjennom en grunnfølelse hver uke. I dag var det ømhet.

De tre ganger vi har hatt om gode følelser, glede,interresse og ømhet, så har de andre i gruppen sånne negative tanker knyttet til dem. De synes faktisk det er vanskelige følelser.

Jeg satt der alene i dag og sa at jeg kunne føle ro og glede rundt følelsen ømhet. De andre sa at de ble skeptiske, følte seg sinte, redde etc når de møtte på ømhet.

Hvordan er det her inne? Kan dere føle på de gode følelsene?

Endret av Fru2020
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes de gode følelsene er noen av de vanskeligste følelsene å ha. Jeg strever veldig med å håndtere det hvis jeg får for sterke gode følelser. 
Det er en god ting at du kan kjenne på de gode følelsene! Håper jeg klarer det en dag. 

Anonymkode: ac9fc...d8a

Skrevet
Fru2020 skrev (13 minutter siden):

Jeg har akkurat fullført affektbevissthetgruppe. Vi har gått gjennom en grunnfølelse hver uke. I dag var det ømhet.

De tre ganger vi har hatt om gode følelser, glede,interresse og ømhet, så har de andre i gruppen sånne negative tanker knyttet til dem. De synes faktisk det er vanskelige følelser.

Jeg satt der alene i dag og sa at jeg kunne føle ro og glede rundt følelsen ømhet. De andre sa at de ble skeptiske, følte seg sinte, redde etc når de møtte på ømhet.

Jeg lever og ånder for gode følelser. Men mange psykiske syke dyrker negative syke følelser og dermed er det vanskelig å snu tankegangen sin. 

AnonymBruker
Skrevet
Fru2020 skrev (26 minutter siden):

Kjenner selvsagt ikke på gode følelser under depresjon. Da er alt kun smertehelvete.

Anonymkode: 1ad61...178

Skrevet
cappella33 skrev (26 minutter siden):

Jeg lever og ånder for gode følelser. Men mange psykiske syke dyrker negative syke følelser og dermed er det vanskelig å snu tankegangen sin. 

Dyrker?

Anonymkode: 1ad61...178

Skrevet

Dette var ikke spesifikt når de var deprimerte. Dette gjelder alltid. De tørr ikke kjenne på gode følelser fordi det vekker negative følelser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...