AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hva hadde du gjort med dem? Anonymkode: 8deda...36b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det er mye penger, men ikke veldig mye. I 93 kunne du nesten få en liten leilighet for den summen. Pr i dag får du en ok bruktbil. Ville spart. Anonymkode: 15c51...bf2 0 Siter
Ekstra Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det er veldig mye penger om jeg plutselig har det på konto når jeg egentlig trodde det var tilnærmet tomt, men det er lite penger om man skal ut på eiendomsmarkedet. 1 Siter
Lillemus Skrevet 43 minutter siden Skrevet 43 minutter siden Jeg hadde gitt en del til mine barn og brukt resten på en tur til mannen og meg. Alt er jo relativt, så det er umulig å si om det er mye penger eller ikke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 36 minutter siden Skrevet 36 minutter siden Som ekstra penger er det mye, men det er ikke fullt ut tre måneders brutto lønn for meg, så de hadde ikke rukket rundt, for å si det sånn. Anonymkode: 462c5...91b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.