Gå til innhold

Pepsi Max uten koffein?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har smakt? Jeg har prøvd coca cola uten koffein og den er helt ok, men jeg drikker vanligvis Pepsi Max. Lurer på om den nye uten koffein er god. Vet ikke hvor mye av smaken som kommer av koffein.

Anonymkode: a6ec3...d43

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den er helt ok om man er veldig sensitiv for koffein. Er man helt ekstremt sensitiv for koffein på kveldstid så kan det være noe, jeg for min del kan bøtte ned en 1.5L på kvelden og sove som en sten :) Men jeg synes det er flott med et større utvalg, da er dte noe for enhver smak :) 

Anonymkode: 08331...c12

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Den er helt ok om man er veldig sensitiv for koffein. Er man helt ekstremt sensitiv for koffein på kveldstid så kan det være noe, jeg for min del kan bøtte ned en 1.5L på kvelden og sove som en sten :) Men jeg synes det er flott med et større utvalg, da er dte noe for enhver smak :) 

Jeg tåler også koffein godt når det gjelder søvn. Men jeg går på en medisin hvor jeg ikke skal drikke store mengder koffeinholdige drikker. Nå er det jo ganske lite koffein i cola kontra kaffe, men jeg liker å tulle i meg store mengder cola😝

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tåler også koffein godt når det gjelder søvn. Men jeg går på en medisin hvor jeg ikke skal drikke store mengder koffeinholdige drikker. Nå er det jo ganske lite koffein i cola kontra kaffe, men jeg liker å tulle i meg store mengder cola😝

haha jeg og :)  da kan jo de koffeinfri typene være bra for deg.

husk også at mange andre sukkerfrie brus sprite zero, solo super, fanta lett, og villa lett ikke har koffein i seg :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

haha jeg og :)  da kan jo de koffeinfri typene være bra for deg.

husk også at mange andre sukkerfrie brus sprite zero, solo super, fanta lett, og villa lett ikke har koffein i seg :)

Ja, men ingenting slår pepsimax🤪

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja, men ingenting slår pepsimax🤪

Enig🥰

Anonymkode: 74ebe...bb2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.4.2026 den 20.10):

Enig🥰

Anonymkode: 74ebe...bb2

Prøvde den i dag og den smakte kjempegodt.😃

Gjest Sakura
Skrevet

Må ha koffein, skal prøve den nye en dag. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...