AnonymBruker Skrevet 17. april Skrevet 17. april Noen som har smakt? Jeg har prøvd coca cola uten koffein og den er helt ok, men jeg drikker vanligvis Pepsi Max. Lurer på om den nye uten koffein er god. Vet ikke hvor mye av smaken som kommer av koffein. Anonymkode: a6ec3...d43 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. april Skrevet 17. april Den er helt ok om man er veldig sensitiv for koffein. Er man helt ekstremt sensitiv for koffein på kveldstid så kan det være noe, jeg for min del kan bøtte ned en 1.5L på kvelden og sove som en sten Men jeg synes det er flott med et større utvalg, da er dte noe for enhver smak Anonymkode: 08331...c12 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. april Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Den er helt ok om man er veldig sensitiv for koffein. Er man helt ekstremt sensitiv for koffein på kveldstid så kan det være noe, jeg for min del kan bøtte ned en 1.5L på kvelden og sove som en sten Men jeg synes det er flott med et større utvalg, da er dte noe for enhver smak Anonymkode: 08331...c12 Jeg tåler også koffein godt når det gjelder søvn. Men jeg går på en medisin hvor jeg ikke skal drikke store mengder koffeinholdige drikker. Nå er det jo ganske lite koffein i cola kontra kaffe, men jeg liker å tulle i meg store mengder cola😝 Anonymkode: a6ec3...d43 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. april Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tåler også koffein godt når det gjelder søvn. Men jeg går på en medisin hvor jeg ikke skal drikke store mengder koffeinholdige drikker. Nå er det jo ganske lite koffein i cola kontra kaffe, men jeg liker å tulle i meg store mengder cola😝 Anonymkode: a6ec3...d43 haha jeg og da kan jo de koffeinfri typene være bra for deg. husk også at mange andre sukkerfrie brus : sprite zero, solo super, fanta lett, og villa lett ikke har koffein i seg Anonymkode: 08331...c12 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. april Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (1 minutt siden): haha jeg og da kan jo de koffeinfri typene være bra for deg. husk også at mange andre sukkerfrie brus : sprite zero, solo super, fanta lett, og villa lett ikke har koffein i seg Anonymkode: 08331...c12 Ja, men ingenting slår pepsimax🤪 Anonymkode: a6ec3...d43 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. april Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, men ingenting slår pepsimax🤪 Anonymkode: a6ec3...d43 Enig🥰 Anonymkode: 74ebe...bb2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. april Skrevet 19. april AnonymBruker skrev (På 17.4.2026 den 20.10): Enig🥰 Anonymkode: 74ebe...bb2 Prøvde den i dag og den smakte kjempegodt.😃 Anonymkode: a6ec3...d43 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.