AnonymBruker Skrevet 17. april Skrevet 17. april Bruker allerede Lamictal og Lithionit. Anonymkode: 09422...0f1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. april Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Bruker allerede Lamictal og Lithionit. Anonymkode: 09422...0f1 Det hjalp ikke meg, men mulig andre har annerledes erfaring. Anonymkode: 8ad47...fb4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. april Skrevet 17. april AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det hjalp ikke meg, men mulig andre har annerledes erfaring. Anonymkode: 8ad47...fb4 Ok. Jeg er redd for at depresjonen er behandlingsresistent. Ingen har foreslått tillegg av AP, men bare noe jeg tenker selv at kanskje kunne hjelpe. Anonymkode: 09422...0f1 0 Siter
nachnoo Skrevet 17. april Skrevet 17. april Et lite dytt i antidepressiv retning kan du oppleve, men ikke forvent det helt store. Går du derimot opp i dose, Seroquel 300mg, kan du få en reell antidepressiv effekt. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 17. april Skrevet 17. april nachnoo skrev (23 minutter siden): Et lite dytt i antidepressiv retning kan du oppleve, men ikke forvent det helt store. Går du derimot opp i dose, Seroquel 300mg, kan du få en reell antidepressiv effekt. Ok. Men jeg bruker jo allerede Lamictal og Lithionit. Er det ofte at man i tillegg må ha AP for å få en ordentlig antidepressiv effekt? Anonymkode: 09422...0f1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. april Skrevet 20. april nachnoo skrev (På 17.4.2026 den 20.11): Et lite dytt i antidepressiv retning kan du oppleve, men ikke forvent det helt store. Går du derimot opp i dose, Seroquel 300mg, kan du få en reell antidepressiv effekt. Er det forskjell på unipolar og bipolar depresjon her? Jeg tok 5-7,5mg olanzapin og merket en markant bedring i humøret av den. Jeg ble faktisk hypoman en liten stund først for så etter noen dager (ca 4-5) så hadde jeg utrolig bra humør. Dette fra dyp depresjon. Jeg har bipolar. For den mengden er vel regnet som en liten dose? Anonymkode: 01360...9c3 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.