Gå til innhold

Hjelper en liten dose AP mot depressive symptomer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bruker allerede Lamictal og Lithionit. 

Anonymkode: 09422...0f1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Bruker allerede Lamictal og Lithionit. 

Det hjalp ikke meg, men mulig andre har annerledes erfaring.

Anonymkode: 8ad47...fb4

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det hjalp ikke meg, men mulig andre har annerledes erfaring.

Anonymkode: 8ad47...fb4

Ok. Jeg er redd for at depresjonen er behandlingsresistent. Ingen har foreslått tillegg av AP, men bare noe jeg tenker selv at kanskje kunne hjelpe. 

Skrevet

Et lite dytt i antidepressiv retning kan du oppleve, men ikke forvent det helt store. 
Går du derimot opp i dose, Seroquel 300mg, kan du få en reell antidepressiv effekt. 

AnonymBruker
Skrevet
nachnoo skrev (23 minutter siden):

Et lite dytt i antidepressiv retning kan du oppleve, men ikke forvent det helt store. 
Går du derimot opp i dose, Seroquel 300mg, kan du få en reell antidepressiv effekt. 

Ok. Men jeg bruker jo allerede Lamictal og Lithionit. Er det ofte at man i tillegg må ha AP for å få en ordentlig antidepressiv effekt?

AnonymBruker
Skrevet
nachnoo skrev (På 17.4.2026 den 20.11):

Er det forskjell på unipolar og bipolar depresjon her? Jeg tok 5-7,5mg olanzapin og merket en markant bedring i humøret av den. Jeg ble faktisk hypoman en liten stund først for så etter noen dager (ca 4-5) så hadde jeg utrolig bra humør. Dette fra dyp depresjon. Jeg har bipolar. For den mengden er vel regnet som en liten dose?

Anonymkode: 01360...9c3

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...