AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Jeg hadde to boller jeg bruker til å koke nudler eller potetmos i mikroen. I går så jeg den ene hadde fått en sprekk i emaljen. Det var heldigvis ingen skår. Dette har gjort meg skeptisk til å bruke boller og tallerkener i mikroen. Jeg har bestilt to nye boller som det stod kunne brukes i mikro, også har jeg en i plast som er for dette formålet. Jeg trodde det var sikkert med den som fikk skår, for det var på ingen måte den billigste varianten. Noen som vet hvilke som kan brukes i mikro? Anonymkode: 4a7c2...9cd 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6 minutter siden Skrevet 6 minutter siden Jeg putter alt av tallerker og boller i mikroen, aldri hatt problemer. Plastbeholdere sjekker jeg derimot veldig nøye for alle tåler ikke varmen. Sikker på det var fra mikroen da og ikke vært uheldig å klinke borti noe når du vasker opp osv? Anonymkode: cd1b1...07a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.