AnonymBruker Skrevet 18. april Skrevet 18. april Har det skjedd eller skjer det noe kjekt i helgen? Anonymkode: e1cb3...209 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. april Skrevet 18. april Ja, fotballkamp med det lokale laget i byen her jeg bor😊 Anonymkode: 9d784...e04 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. april Skrevet 18. april Ja, rolig lørdag. Slapper av hjemme, ser litt på YouTube, spiser pizza... Anonymkode: 742af...fe7 2 Siter
påskelilje Skrevet 18. april Skrevet 18. april Ja, jeg kom hjem etter jobbreise i går. Spennende uke med interessante folk! Om kvelden var jeg på klassisk konsert sammen med min gamle far 🎶 Fantastisk musikk! I formiddag gikk jeg og mannen en tur i skogen, før jeg var på konsert med SKRUK sammen med ei venninne 🎶 Imponerende gode! Nå er det avslapping før vi skal bort til dattera og spise for aller første gang, hun flyttet tilbake til byen for et par uker siden, etter 5 år borte ❤️ 4 Siter
emilie321 Skrevet 18. april Skrevet 18. april Har vært å besøkt min gamle mor og snart får jeg en hyggelig nabo på besøk. Seinere blir det kylling nuggets, noe jeg synes er veldig godt. Har hatt en ganske fin dag. 2 Siter
Glitter Skrevet 18. april Skrevet 18. april Skjer lite her. Venter på taco også skal jeg legge meg. 2 Siter
Soleil70 Skrevet 18. april Skrevet 18. april Jeg holder på med eksponeringstrening (angst) for tiden og har utfordret meg ganske mye denne uken. Så i dag kjente jeg at jeg måtte ha en hjemme-dag. Har lest, sett på serier og trent 45 minutter styrke. Holdt nesten på å glemme kroppen når jeg jobber så mye med hodet! 2 Siter
Grendel Skrevet 18. april Skrevet 18. april (endret) Litt rolig. Trente litt. Spilte litt musikk. Handling. Husarbeid. Matlaging og nå TV kveld med kona. Endret 18. april av Grendel 1 Siter
Lillemus Skrevet 18. april Skrevet 18. april Vi har jobbet i flere timer med å kviste og dra frem en del trær vi tok ned tidligere i vinter og jeg er helt gåen! Er ikke vant til så hardt fysisk arbeide gitt. Godt å bruke kroppen, men blir kjempesliten og er full av risp fra greiner, men deilig at det er så varmt at man kan gå i kortermet! 1 Siter
Nicklusheletida Skrevet 18. april Skrevet 18. april Jeg fikk gjort mye på hjemmebane i dag. Vasket leiligheten innkl å vaske og rydde inni kjøkkenskapene. Jeg har også ryddet i garderoben. Har pakket bort alt vintertøy og vintersko og lagt i plastesker nede i boden. Funnet frem vår og sommertøy. Deilig å få det gjort. Vi har også vært på butikken og ukehandlet. I morgen er bare planen å gå en lengre tur. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 19. april Skrevet 19. april Så kjekt at dere har hatt en fin lørdag og helg. Godt noe har det. Nyt! Anonymkode: e1cb3...209 0 Siter
elihenie Skrevet 20. april Skrevet 20. april lørdagen går fort, så jeg ville gitt den et annet kallenavn) 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.