Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har det skjedd eller skjer det noe kjekt i helgen? 

Anonymkode: e1cb3...209

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, fotballkamp med det lokale laget i byen her jeg bor😊

Anonymkode: 9d784...e04

AnonymBruker
Skrevet

Ja, rolig lørdag. Slapper av hjemme, ser litt på YouTube, spiser pizza... 

Anonymkode: 742af...fe7

Skrevet

Ja, jeg kom hjem etter jobbreise i går. Spennende uke med interessante folk! Om kvelden var jeg på klassisk konsert sammen med min gamle far 🎶 Fantastisk musikk!

I formiddag gikk jeg og mannen en tur i skogen, før jeg var på konsert med SKRUK sammen med ei venninne 🎶 Imponerende gode!

Nå er det avslapping før vi skal bort til dattera og spise for aller første gang,  hun flyttet tilbake til byen for et par uker siden, etter 5 år borte ❤️

Skrevet

Har vært å besøkt min gamle mor og snart får jeg en hyggelig nabo på besøk.  Seinere blir det kylling nuggets, noe jeg synes er veldig godt.   Har hatt en ganske fin dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...