AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Har det skjedd eller skjer det noe kjekt i helgen? Anonymkode: e1cb3...209 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ja, fotballkamp med det lokale laget i byen her jeg bor😊 Anonymkode: 9d784...e04 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ja, rolig lørdag. Slapper av hjemme, ser litt på YouTube, spiser pizza... Anonymkode: 742af...fe7 1 Siter
påskelilje Skrevet 44 minutter siden Skrevet 44 minutter siden Ja, jeg kom hjem etter jobbreise i går. Spennende uke med interessante folk! Om kvelden var jeg på klassisk konsert sammen med min gamle far 🎶 Fantastisk musikk! I formiddag gikk jeg og mannen en tur i skogen, før jeg var på konsert med SKRUK sammen med ei venninne 🎶 Imponerende gode! Nå er det avslapping før vi skal bort til dattera og spise for aller første gang, hun flyttet tilbake til byen for et par uker siden, etter 5 år borte ❤️ 3 Siter
emilie321 Skrevet 4 minutter siden Skrevet 4 minutter siden Har vært å besøkt min gamle mor og snart får jeg en hyggelig nabo på besøk. Seinere blir det kylling nuggets, noe jeg synes er veldig godt. Har hatt en ganske fin dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.