AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Har oppdaget dette med meg selv nå. Jeg har nok alltid likt å forsøke å jobbe med meg selv «i skjul», på egenhånd og prøve bli best mulig (opplevd) før jeg viser meg for andre. Hvis det gir mening. Men nå har jeg gått på en smell og er ganske dårlig. Merker at andres forslag og innspill til ting jeg må gjøre eller tenke annerledes og slikt gjør skikkelig vondt i meg. Det er som at jeg ikke føler jeg er verdt noe eller god nok hvis andre må fortelle meg hva jeg bør endre eller gjøre. hva kan dette handle om og hvordan kan jeg snu dette? Anonymkode: bc51c...5ec 0 Siter
XbellaX Skrevet 40 minutter siden Skrevet 40 minutter siden Du kan velge se på det som helt vanlige tilbakemeldinger og veiledning, fremfor en personlig rettet kritikk mot deg som menneske. 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 27 minutter siden Skrevet 27 minutter siden XbellaX skrev (11 minutter siden): Du kan velge se på det som helt vanlige tilbakemeldinger og veiledning, fremfor en personlig rettet kritikk mot deg som menneske. Ja er vel det jeg sliter med da😅 jeg tenker og føler automatisk at tilbakemelding og veiledning er kritikk av meg som menneske og at jeg ikke er god nok som klarer å gjøre og finne ut av det på egenhånd Anonymkode: bc51c...5ec 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24 minutter siden Skrevet 24 minutter siden Hvordan kan man jobbe med de følelsene? Som tydeligvis ligger veldig fast i meg.. Anonymkode: bc51c...5ec 0 Siter
XbellaX Skrevet 17 minutter siden Skrevet 17 minutter siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja er vel det jeg sliter med da😅 jeg tenker og føler automatisk at tilbakemelding og veiledning er kritikk av meg som menneske og at jeg ikke er god nok som klarer å gjøre og finne ut av det på egenhånd Anonymkode: bc51c...5ec AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvordan kan man jobbe med de følelsene? Som tydeligvis ligger veldig fast i meg.. Anonymkode: bc51c...5ec Du øver deg bevisst på å tenke slik jeg sier, fremfor å hoppe til automatiske tanker slik du gjør (at du ikke er verdt noe). 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.