Frigg Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Jeg trenger nye gardiner for soverommet. Det er innsyn fra blokkene rett over gata så det skal være slik at man ser minst mulig inn. Jeg vet ikke helt hva jeg tenker som er mest mulig praktisk, og ikke for dyrt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Frigg skrev (12 minutter siden): Jeg trenger nye gardiner for soverommet. Det er innsyn fra blokkene rett over gata så det skal være slik at man ser minst mulig inn. Jeg vet ikke helt hva jeg tenker som er mest mulig praktisk, og ikke for dyrt. Rullegardiner har jeg her. Anonymkode: 4489d...5e7 0 Siter
Frigg Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Rullegardiner har jeg her. Anonymkode: 4489d...5e7 Er det sånn som kan trekkes opp? Jeg vil helst ha noe som skygger for utsikten. Finnes det noe hvor jeg kan ha en stripe øverst og nederst som slipper lys inn. Jeg vet hva jeg tenker på, men ikke hva det heter. 0 Siter
Ikkeanonymnok Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Frigg skrev (Akkurat nå): Er det sånn som kan trekkes opp? Jeg vil helst ha noe som skygger for utsikten. Finnes det noe hvor jeg kan ha en stripe øverst og nederst som slipper lys inn. Jeg vet hva jeg tenker på, men ikke hva det heter. Plisségardin heter det. 0 Siter
laban Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Frigg skrev (23 minutter siden): Jeg vet hva jeg tenker på, men ikke hva det heter. Søk på "plisségardin opp og ned" 0 Siter
Sakura Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Lysetette det har jeg på mitt soverommet du finner fine grardiner på Ellos,Europris, Rusta. 0 Siter
Frigg Skrevet 1 time siden Forfatter Skrevet 1 time siden Takk for svar. Tror jeg har funnet det jeg vil ha:) 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.