AnonymBruker Skrevet 2 timer siden Skrevet 2 timer siden Ville du gjort det? Anonymkode: 60981...95b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Nei, hvis kontakten er over så er den over. Anonymkode: 6773b...4b2 0 Siter
Sakura Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Nei,hadde ikke skreve brev til en eks. Endret 1 time siden av Sakura 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Grendel skrev (6 minutter siden): Skriv gjerne brevet, men ikke send det. Støtter denne. Skriv gjerne ned tanker og følelser hvis det kan hjelpe. Men ikke send brevet, brenn det istedenfor. Anonymkode: 7b522...a82 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Skriv og brenn opp brevet. Anonymkode: 0be4e...35c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Skriv, men ikke send. Anonymkode: c5ec0...9d2 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Hvorfor sier alle ikke send? Anonymkode: 60981...95b 0 Siter
Worrisome_plenty Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor sier alle ikke send? Anonymkode: 60981...95b Fordi den som dro har bestemt seg. Nytter ikke å få hen tilbake og kan oppfattes som mas. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Skriv, men ikke send. Anonymkode: c5ec0...9d2 Fordi det er ikke nødvendig å rote ting til. La det være ro og gå videre med eget liv. Anonymkode: 0be4e...35c 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Nei, ikke en eks. Ikke noen fra nyere tid, i hvert fall. Jeg skrev en gang til en barndomsvenninne som jeg røk uklar med, og fikk hyggelig svar tilbake. Jeg har også blitt kontaktet av en annen barndomsvenninne, som jeg trakk meg vekk fra fordi hun ble narkoman og det ble trøblete. Jeg syntes det var kjempefint å høre om det nyktre livet hennes, om mannen og barna og trening og slikt. Jeg vet fra andre at hun har holdt seg unna rus i mange år nå. Jeg tror likevel ikke jeg kunne tenkt meg å hatt mye kontakt nå likevel, jeg har for mange dårlige opplevelser med henne. Men jeg er veldig glad for at hun tok kontakt, jeg satte pris på det, det gjør meg glad at hun har det bra. Anonymkode: 5b3bd...c8d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.